saxo89 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 For en liten stund siden ble det bytta drivaksel mansjetter, siden de hadde blitt slitene... nå kommer det dunke lyder når jeg svinger, og når jeg svinger tilbake igjen kommer det et inmari DUNK slik at jeg faktisk kjenner det. Har forhørt meg litt med kompiser som har litt peil, og han ene sier det kan være at det var tørt inni drivaksel knuta da de bytta mansjetter, og at det hele skyldes lite fett inni der. Hvis noen her vært borti noe liknende hadde det vært fint om dere skrev inn hva som kan være galt, og eventuellt om det er stress å fikse. takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Låter nesten som boltene er på vei ut igjen...dårlig strammet/låst,maybe..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Gåene drivledd ja. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saxo89 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 æsj... hvor mye koster sånne drivledd da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Slå opp på mekonomen.no. Mekonomen har generelt sett høye priser, så det være mulig å skaffe det til f.eks. halv pris. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saxo89 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 er det yttre drivledd som må byttes? disse koster bare noen hundre lapper så hadde vært fint om det er alt jeg trenger:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg