junauto Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 har tenkt og bytte ut høytalerene i konebilen.. 2003 ford focus. hva anbefales her? Fannt denne: http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=271117-02&PHPSESSID=6356a66daaac1379f173c4cfb4f70558 men tror det er 4X6" i dørene på focus.. hvordan klarer de da og få 6,5" adapter? (uten og skjære tenkte jeg) ALL hjelp mottas med STOR takk:klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Vet at Pioneer har mange spesialtilpassede høytaler for biler med litt merkelig dim på 'slotene :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 4x6 kan fint byttes ut til en 5,25" hvis du bruker liott tid på å lage deg en festeplate/adapter i f.eks. kryssfinèr. Kan hende at en 6,5" vil passe men det tviler jeg litt på i din bil. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 I Focus så er det 6x8" elementer, veldig sær størrelse, men adaptere finnes, så du får plass til 5 1/4" runde elementer. Det finnes også adapter til 6 1/2", men lurer på om det er til litt eldre Focus. I dybden har du ganske mye å gå på, ca 70-75mm. Sjekk url til bilde for mer info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 takker for svar hittil :) dette er en focus I , men den ble jo oppdatert litt i 2002 så vet ikke om dører/høytalere er samme på vår oppdaterte modell.. noen som vet?? og er det noen som vet om det går an og ta av dekslet til høytaleren eller om jeg må av med hele dørtrekket??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 *Earthquake* Hvor får jeg kjøpt de adapterene henn?? 6,5" hadde jo vært DRØMMEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 høyreklikk på bilde og velg egenskaper, så ser du hvor de kan kjøpes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hvis det er originale 6x8 i dørene har vi adaptere som er kliss like de som er avbildet over, men passer 6.5". Ville gått for det heller da det er mye mer å velge mellom enn 6x8. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Kanskje O:T, men jeg må bare spørre siden dette har littegranne med saken og gjøre; for lenge siden fant jeg en side hvor de solgte ferdige dørsider til en stor haug med biler, som var laget til høytalere etc... Noen som har denne adressen enda? :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 http://www.transmedia.no Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg