Omega-A Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Kjør forsiktig folkens, uansett hvor godt du behersker bilen, "vis deg fram" på bane , og ikke på vei. Husk, jeg sier ikke at dere som leser nå, kjører gris, eller noe, men bare kjør forsiktig. http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=19162 Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Enig der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 godt gjort at de overlevde. Var noe nedpresset den bilen.. Eclipse? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Faen altså! Det er er flaks(eller uflaks da) Var en prelude med noen heslige lexuslykter, om jeg ikke tar feil. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Regner med at det var en Mitsubishi av et eller annet slag siden den logoen står på felgene. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 satan den var jo godt på vei til sånn biler blir etter "presser" hos hoggern jo :O Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Nok en ulykke som kunne endt bedre bare om de norske veiene hadde vært bedre sikra... Vet dette begynner å bli gammalt, men jeg skylder på staten. Vi punger jo ut flere milliarder årlig, men ting som autovern er for mye å be om tydligvis. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Nok en ulykke som kunne endt bedre bare om de norske veiene hadde vært bedre sikra... Vet dette begynner å bli gammalt, men jeg skylder på staten. Vi punger jo ut flere milliarder årlig, men ting som autovern er for mye å be om tydligvis. må si meg både uenig og enig der... at det kunne vært autovern der er greit , MEN det kankke være autovern alle veier bare pga folk IKKE tenker klart med hue sitt... hvis du ser at det ikke finnes autovern da bør du tenke deg om og reagere istedenfor bare trykke gasspedalen til bunns :well: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Det er (var) en Eclipse ja. Fy faen for et grusom krasj, at folka enda er i live er ikke annet enn flaks. Ezo, jeg tar meg den frihet og omformulerer innlegget ditt jeg.. "Nok en ulykke som ikke skulle ha skjedd grunnet alt for høy fart" Hva faen skal et autovern gjøre når du får skrens på bilen i 170 kmt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 tragiske greier ja.. Må jo ha hatt ei frøktelig fart.. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 enda en grunn til å ikke ha eclipse som sportsbil:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 må si meg både uenig og enig der... at det kunne vært autovern der er greit , MEN det kankke være autovern alle veier bare pga folk IKKE tenker klart med hue sitt... hvis du ser at det ikke finnes autovern da bør du tenke deg om og reagere istedenfor bare trykke gasspedalen til bunns :well: Hehe, norge blir første landet i verden med personbiler på SKINNER! bare fordi idioter ikke kan kjøre!:rules: Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Håpe de klarer seg da, og at de lærer litt av d hele. Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 http://www.fvn.no/nyheter/ostre/article514551.ece Nærmer seg skinner nå.... Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 http://www.fvn.no/nyheter/ostre/article514551.ece Nærmer seg skinner nå.... Skulle til å tipse om den der, men her er jo en annen en som ikke endte fullt så bra og burde være til ettertanke for de fleste av oss: http://www.agderposten.no/article/20070915/LOKAL8/709150013 http://www.agderposten.no/article/20070918/LOKAL8/709180010 Stakkars mannen som overlevde har knust store deler av kroppen sin og måtte mellomlande i skien på vei til oslo for å få mere blod... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg