Gå til innhold

Kjør forsiktig folk!

Ranger emnet


Omega-A

Anbefalte innlegg

Nok en ulykke som kunne endt bedre bare om de norske veiene hadde vært bedre sikra...

 

Vet dette begynner å bli gammalt, men jeg skylder på staten. Vi punger jo ut flere milliarder årlig, men ting som autovern er for mye å be om tydligvis.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en ulykke som kunne endt bedre bare om de norske veiene hadde vært bedre sikra...

 

Vet dette begynner å bli gammalt, men jeg skylder på staten. Vi punger jo ut flere milliarder årlig, men ting som autovern er for mye å be om tydligvis.

 

må si meg både uenig og enig der...

 

at det kunne vært autovern der er greit , MEN det kankke være autovern alle veier bare pga folk IKKE tenker klart med hue sitt...

hvis du ser at det ikke finnes autovern da bør du tenke deg om og reagere istedenfor bare trykke gasspedalen til bunns :well:

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er (var) en Eclipse ja.

 

Fy faen for et grusom krasj, at folka enda er i live er ikke annet enn flaks.

 

Ezo, jeg tar meg den frihet og omformulerer innlegget ditt jeg..

 

"Nok en ulykke som ikke skulle ha skjedd grunnet alt for høy fart"

 

Hva faen skal et autovern gjøre når du får skrens på bilen i 170 kmt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg både uenig og enig der...

 

at det kunne vært autovern der er greit , MEN det kankke være autovern alle veier bare pga folk IKKE tenker klart med hue sitt...

hvis du ser at det ikke finnes autovern da bør du tenke deg om og reagere istedenfor bare trykke gasspedalen til bunns :well:

 

Hehe, norge blir første landet i verden med personbiler på SKINNER!

 

bare fordi idioter ikke kan kjøre!:rules:

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skulle til å tipse om den der, men her er jo en annen en som ikke endte fullt så bra og burde være til ettertanke for de fleste av oss:

 

http://www.agderposten.no/article/20070915/LOKAL8/709150013

 

http://www.agderposten.no/article/20070918/LOKAL8/709180010

 

Stakkars mannen som overlevde har knust store deler av kroppen sin og måtte mellomlande i skien på vei til oslo for å få mere blod...

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår