Gå til innhold

Golf GTI Stjålet

Ranger emnet

VeeDub

Anbefalte innlegg

Jaja, så var det min tur.

Natt til Tirsdag 21.10.03 ble

Golfen stjålet 20 meter ifra Falken bygningen på Kongsvinger.

Den var Monzablå (blå\grønn)

Hadde ett blått Sparco bøtte sete på fører siden.

17" Azev felger

Topp stripe med oval VW logo i samme farge som bilen.

Venstre baklys var pæra så og si gåen.

sotete hovedlykter med sort kryss.

emblemfri grill.

Hel lakkert fargere, breddere, skjørt.

Har mista internet tilgang siden jeg flyttet (som nabo til Falken)

og har nå lånt meg en datamaskin. og har ingen bilder utenom

noen få som lå på en gratis nettside.

2.jpg

OM NOEN HAR ET BEDRE BILDE, PLEASE LEGG DET UT

SER DU NOE\DELER\BILEN\NOE!!!!!! SI IFRA!!

PS. Hadde ikke tyveriforsikring :( Jaa.. veit dumt!!!!!!

Sparebank1 nektet å forsikre bilen for tyveri før jeg installerte alarm.

Der jeg bodde før var det garasje porter så hadde ikke noe særlig bruk for det.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange biler som har blitt stjålet her i det siste.. Har lagt merke til spes biler på østlandet.. Kanskje dette er et lite varsel om at man ikke skal buse ut og si hva slags bil man har osv... Kan være folk her som stjeler dem.. (Nei jeg henger ikke ut noen)

Sinsykt kjipt!! Jeg kondolerer!

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer.. sånt må være så jævlig kjipt.. Du får håpe det bare var noen som bøffa den for å kjøre ett stykke.. og ikke for å stjele.. sånn at de blir funnet igjen.. det er lov å håpe..

Kneskål knusing og henrettelse

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli skeptisk til alt biler som forsvinner nå for tiden .. Var det faen meg innbrudd i en bil som sto 50 m bortenfor min he ren natt også ... Der hadde de koblet fra alarm - brekt rattlås og tatt cd spiller .... Vurderer å legge inn en del sperrer på å komme seg avgårde med bilen jeg ... ut med rotor osv ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytt om på et par av pluggene :D

men ja det er noe driiit med all den stjelinga for tiden..ble jo frastjålet stereo for en 4 ukers tid siden..bilen står på sia av huset..helt inntil veggen..bilen står 5 meter fra vinduet til søstra mi..7 meter fra mitt..hadde jeg sett han eller dem som gjorde det, skulle bikkja mi fått noen bein å tygge på..noen jafs og en låst kjeve over tryne skulle de fått. :D :D :D (ikke pitbull...boxer)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Begynner å bli skeptisk til alt biler som forsvinner nå for tiden .. Var det faen meg innbrudd i en bil som sto 50 m bortenfor min he ren natt også ... Der hadde de koblet fra alarm - brekt rattlås og tatt cd spiller .... Vurderer å legge inn en del sperrer på å komme seg avgårde med bilen jeg ... ut med rotor osv ...

Tungvint å måtte sette i rotor for hver morgen liksom. Man kan jo finne på noe litt lurere, en skjult bryter inne i kupeen som er koblet til noe vitalt i motorrommet, som f.eks coil eller noe..

Så får man heller ta ut rotor ved anledninger hvor man blir borte fra bilen en lengere stund.

Jeg for min del er ikke plaget med noe tyveri i Narvik, hvertfall ikke enda, men med TV-skjerm og greier begynner jeg å pønske på ting. Skal få fiksa forsikringa mi også skal jeg også montere alarm.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tlf- 93 83 72 87

reg- HS 59835

Men regner med de bytter skiltene nesten før kjører av gårde.

I går ved 4 tida ble muligens Golfen sett kjørenes mot Kongsvinger.

En som jeg kjenner så den, og han visste den hadde blitt stjålet.

Han snudde midt på veien og fulgte etter men Golfen forsvant inn mot Kongsvinger sentrum.

Sitter nå å håper på en liten dritt unge som har tatt bilen for å råne med den. Hadde vært genialt å møte den i gata en kveld, da hadde jeg garantert havnet på forsida i VG. "BILTYV SLÅTT IHJEL I RALLY SETE"

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo ikke være mange med den fargen?? jeg har aldri sett en golf med den fargen ihvertfall...så er vel bare 1 av den i hedmark tenker jeg.får håpe for din skyld at det er en drittunge som har vært snill mot den.men som du sa..den forsvant innover mot sentrum..har han ikke bil nok til å følge etter da? forsøk å komme deg ut så titter du etter den..selvom det burde være veldig enkel sak for politiet..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider