VeeDub Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Jaja, så var det min tur. Natt til Tirsdag 21.10.03 ble Golfen stjålet 20 meter ifra Falken bygningen på Kongsvinger. Den var Monzablå (blå\grønn) Hadde ett blått Sparco bøtte sete på fører siden. 17" Azev felger Topp stripe med oval VW logo i samme farge som bilen. Venstre baklys var pæra så og si gåen. sotete hovedlykter med sort kryss. emblemfri grill. Hel lakkert fargere, breddere, skjørt. Har mista internet tilgang siden jeg flyttet (som nabo til Falken) og har nå lånt meg en datamaskin. og har ingen bilder utenom noen få som lå på en gratis nettside. OM NOEN HAR ET BEDRE BILDE, PLEASE LEGG DET UT SER DU NOE\DELER\BILEN\NOE!!!!!! SI IFRA!! PS. Hadde ikke tyveriforsikring :( Jaa.. veit dumt!!!!!! Sparebank1 nektet å forsikre bilen for tyveri før jeg installerte alarm. Der jeg bodde før var det garasje porter så hadde ikke noe særlig bruk for det. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 :( :( :( kjiipe saker!!! at folk ikke bare kan gi faen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Det er mange biler som har blitt stjålet her i det siste.. Har lagt merke til spes biler på østlandet.. Kanskje dette er et lite varsel om at man ikke skal buse ut og si hva slags bil man har osv... Kan være folk her som stjeler dem.. (Nei jeg henger ikke ut noen) Sinsykt kjipt!! Jeg kondolerer! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 kondolerer.. sånt må være så jævlig kjipt.. Du får håpe det bare var noen som bøffa den for å kjøre ett stykke.. og ikke for å stjele.. sånn at de blir funnet igjen.. det er lov å håpe.. Kneskål knusing og henrettelse Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Nettopp fått på felgene Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Lett bil å kjenne igjen, da... mye mods rundt omkring ;) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 hadde jo kanskje lønnet seg å vise nummeret da..så vi vet hvem vi skal stoppe å ikke stoppe om vi ser en som likner. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Begynner å bli skeptisk til alt biler som forsvinner nå for tiden .. Var det faen meg innbrudd i en bil som sto 50 m bortenfor min he ren natt også ... Der hadde de koblet fra alarm - brekt rattlås og tatt cd spiller .... Vurderer å legge inn en del sperrer på å komme seg avgårde med bilen jeg ... ut med rotor osv ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 bytt om på et par av pluggene :D men ja det er noe driiit med all den stjelinga for tiden..ble jo frastjålet stereo for en 4 ukers tid siden..bilen står på sia av huset..helt inntil veggen..bilen står 5 meter fra vinduet til søstra mi..7 meter fra mitt..hadde jeg sett han eller dem som gjorde det, skulle bikkja mi fått noen bein å tygge på..noen jafs og en låst kjeve over tryne skulle de fått. :D :D :D (ikke pitbull...boxer) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Sonick Begynner å bli skeptisk til alt biler som forsvinner nå for tiden .. Var det faen meg innbrudd i en bil som sto 50 m bortenfor min he ren natt også ... Der hadde de koblet fra alarm - brekt rattlås og tatt cd spiller .... Vurderer å legge inn en del sperrer på å komme seg avgårde med bilen jeg ... ut med rotor osv ... Tungvint å måtte sette i rotor for hver morgen liksom. Man kan jo finne på noe litt lurere, en skjult bryter inne i kupeen som er koblet til noe vitalt i motorrommet, som f.eks coil eller noe.. Så får man heller ta ut rotor ved anledninger hvor man blir borte fra bilen en lengere stund. Jeg for min del er ikke plaget med noe tyveri i Narvik, hvertfall ikke enda, men med TV-skjerm og greier begynner jeg å pønske på ting. Skal få fiksa forsikringa mi også skal jeg også montere alarm. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 tlf- 93 83 72 87 reg- HS 59835 Men regner med de bytter skiltene nesten før kjører av gårde. I går ved 4 tida ble muligens Golfen sett kjørenes mot Kongsvinger. En som jeg kjenner så den, og han visste den hadde blitt stjålet. Han snudde midt på veien og fulgte etter men Golfen forsvant inn mot Kongsvinger sentrum. Sitter nå å håper på en liten dritt unge som har tatt bilen for å råne med den. Hadde vært genialt å møte den i gata en kveld, da hadde jeg garantert havnet på forsida i VG. "BILTYV SLÅTT IHJEL I RALLY SETE" Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 :D Skal hjelpe til jeg.... ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 det kan jo ikke være mange med den fargen?? jeg har aldri sett en golf med den fargen ihvertfall...så er vel bare 1 av den i hedmark tenker jeg.får håpe for din skyld at det er en drittunge som har vært snill mot den.men som du sa..den forsvant innover mot sentrum..har han ikke bil nok til å følge etter da? forsøk å komme deg ut så titter du etter den..selvom det burde være veldig enkel sak for politiet.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 om den driver på å rånes med.. Så må jo politiet finne den? Si ifra til alle rånere i kongsvinger da.. så de holder utkikk Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 utroligt kjiipt! ville vært forsiktigt me å legge ut bilder av ekstremt pene biler med skilt nr! gla eg har garasje :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg