Ottesen Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Heisann... Turtelleren min virker ikke på bimmer'n, flere som har tatt dette problemet ? Den kom og gikk i noen mnd, men nå er den helt død. Samme er dem oljeskifte indikatorene, noen tips ? Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg har samme problem... Hørt rykter om at det er 2 stk oppladbare batt inne i instrumenthuset som burde byttes grunnet att batt lekker etterhvert.. Tok ut instrumenthuset (når det fungerte) og så litt på det.. Satt det inn igjen (da slutta det og fungere) Så slo jeg litt på det og tok det ut en gang til.. (Da starta det og fungere igjen.. Forbruksmåleren er også helt på jorde.. Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Halla :) Hadde helt glemt bort tråden jeg nå, er så vant med å ikke har turteller, har det ikke på leke/bane/søndagsbilen heller. Forbruksmåleren er også vekk ja, battri inni instrumenthuset ja, mye mulig. Det som er litt rart er at min kom og gikk veldig mye før, men nå er den helt vekk. Må innrømmet at jeg ikke har tittet så mye på dette da, men får val kanskje tenke på det snart :) mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg har samme problem...Hørt rykter om at det er 2 stk oppladbare batt inne i instrumenthuset som burde byttes grunnet att batt lekker etterhvert.. Tok ut instrumenthuset (når det fungerte) og så litt på det.. Satt det inn igjen (da slutta det og fungere) Så slo jeg litt på det og tok det ut en gang til.. (Da starta det og fungere igjen.. Forbruksmåleren er også helt på jorde.. Sjekket opp litt nå, og du har helt riktig, det er battri i instrumenthuset, skal vare ca 6-7 år... sitter sammens med kretskortet inni der Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er vel ofte to kondensatorer som går i stykker. Disse kan byttes, men man burde har loddet litt først føre man roter med instrumentkortet. Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er vel ofte to kondensatorer som går i stykker. Disse kan byttes, men man burde har loddet litt først føre man roter med instrumentkortet. Ja, tok ut den ene kondensatoren/battri eller hva det er, men gikk ikke uten å dra av noe annet. Men nå fungerer plutselig turtellerene, men ikke lyset på ene siden av instrumenthuset. er ikke så farlig egentlig... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 At lyset ikke fungerer kan være at du har kommet borti en av pærene og at det har blitt dårlig kontakt. Kan jo hende den har gått også. Skal se om jeg får tak i et koblingsskjema av instrumentet. Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg