miXer Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Heisann. Jeg har en Volvo 460 2.0i 95'. Registerreima mi har ryki, og 4 av ventilene har bøyd seg. Noen her som vet om steder som selger billige deler? Trenger: - 8 nye ventiler - topppakning - toppdekselpakning Har hørt på bilia i drammen, og de skulle ha 4500,- kroner for de tingene. Dette syntes jeg var hårreisende mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Heisann. Ikke mye hjelp å få her! Men jeg ordnet selv. Så tenkte jeg kunne nevne her så folk kan svare fremtidige forumbrukere. Slipesettet kjøpte jeg hos Glenn's bildeler i Horten, Vestfold. Dette kom på 719,- Ventilene kjøpte jeg på BilXtra (Jøntvedt Bilutstyr AS) i Tønsberg, Vestfold. Dette kom på 1300,- På volvo verkstedet bili i drammen kostet de samme delene til sammen 4500,- ca. Hårreisende priser hos volvo spør du meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenney_460 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 mye beltalte du for reg reima? Siter Hilux for alle pengan;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 700-800kr for reima bare sikkert! men du kjøpte vel strammebolter i tilegg.? nye ventiltettninger er også en selvfølge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg