volvo460turbo Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 traversen på 460 min har knekt, noen som vet om det er mye arbeid å bytte den? eventuelt en veiledning??? takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo460turbo Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 trenger foresten en dele bil eller en travers? vist noen har!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g_knap Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ser det er vel seint å svare nå men men. Har nettopp skiftet travers på min '95 2.0. Traversen kostet 7500,-, og jeg måtte ha et nytt bakre motorfeste (500,-) fordi traversen på min var en utgått del. Tror det er like greit å kjøpe ny travers, da dette er et gjennomgående problem på 400 serien. Jeg tok ut alt i motorrommet, skiftet x antall deler samtidig. Men det finnes sikkert en mindre omfattende måte å gjøre det på. Siter Honda Accord Tourer '03, Volvo 460 '95 Volvo 440 '94 Toyota Camry '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg