Gå til innhold

OBS VIKTIG ! Powerdrift Rudskogen 20 sept. 2007 er flyttet en uke frem

Ranger emnet


Japan-Auto

Anbefalte innlegg

OBS!! VIKTIG !!! Driftmeet på Rudskogen torsdag 20 september er flyttet 1 uke frem til torsdag 27 september!!!

 

Utsettelsen skyldes feilbooking på Rudskogen. Vi beklager sterkt det inntrufne og håper at dette ikke vil skape for store problemer!

 

Se invitasjon til 27 sept. her på Happenings....

 

 

Invitasjon til Driftmeet Rudskogen torsdag 20.september 2007

 

Årets siste drifte treff på Rudskogen. Vi vil bruke hele banen til frikjøring og spesielt vil vi teste ut sløyfa på baksiden.Vi vil da i en periode flytte publikum over til baksiden og gjennomføre en simulert finale.

 

Publikum: Inngang vil være kr. 100,- (barn under 12år gratis) Ta vare på billetten. Det vil være en trekning på inngangsbilletten for å få sitte på med noen runder rundt på banen. Dette vil gjelde for et x-antall pulikummere avhengig av tiden vi får til rådighet. Billettsalg ved inngang.

Mat/servering: Kiosken/Kafeen vil være åpen hele dagen. (med forbehold- Powerdrift vil sørge for enkel servering hvis den er stengt.)

 

Fører påmelding:

Gå inn på http://www.powerdrift.no og benytt vårt online påmeldingsskjema. Det er ikke krav om forhåndspåmelding men påmeldte førere får gratis adgang og vil bli prioritert ved stor pågang. Påmelding er mulig frem til torsdag 20 september kl. 10. Alle biler må ha godkjent kjennemerke, prøveskilt går bra! (Det var først snakk om å gjennomføre en ”License day” denne dagen. Dette er flyttet til vårt første treff på våren da dette er mer hensiktsmessig.).

 

Inngang kr. 100,- pr. pers. gjelder både førere, passasjerer og publikum, (unntatt forhåndspåmeldte førere som får gratis adgang.) Vi har ingen deltageravgift.

 

Innsjekk: Alle må vise gyldig førerkort og fylle ut førerskjema. Man må ha fått tildelt startnr. før man kan sjekke inn. Send oss en mail på post@powerdrift.no etter du har funnet et nr. du ønsker i startnr. listen under info i menyen på http://www.powerdrift.no Dette kan man også få på stedet hvis man ikke har registrert/holdt av startnummer tidligere.

 

Invitasjonen gjelder for alle biler med bakhjulstrekk så har du en RWD bil og har lyst til å prøve deg på bane så hiv deg med. Men husk skilter! (evt. prøveskilter)

 

Tidskjema

1500 Vi møter for innsjekk og teknisk kontroll.

1600 Førermøte deretter Frikjøring etter speakers anvisninger

1745 Banen stenges i 15min og publikum går over til ”baksiden av øya”.

1800 Simulert Finale på Baksiden.

1900 (Eller når det blir veldig mørkt) Kjøring avsluttes og banen stenger.

Det vil store deler av dagen være mulighet for å sitte på en runde eller to på banen. Frikjøring etter finale testen.

 

Arrangøren forbeholder seg retten til å endre tidskjemaet.

 

Denne posten vil bli løpende oppdatert med tilleggsopplysnigner/endringer

 

Vi i Powerdrift ønsker dere alle hjertelig velkommen til en actionfylt dag på Rudskogen motorsportsenter!

 

-----------------------------

Tom Ole, http://www.powerdrift.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vuderer sterkt å ta bimmern utpå jeg, men da er forutsettningen at det er bløtt... så får gjøre bilen klar og håpe på regn :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen i h.....

 

Har holdt på hele uka for å få klar bilen, og har maset på folk til å hjelpe meg, er også meldt regn som er forutsettingen til at jeg skulle kjøre....bløæææææ

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen i h.....

 

Har holdt på hele uka for å få klar bilen, og har maset på folk til å hjelpe meg, er også meldt regn som er forutsettingen til at jeg skulle kjøre....bløæææææ

 

Bedre å sladde halvbra på tørrasfalt enn å gli på våt asfalt vel. Eller er du redd for noen stikk akslinger eller noe? :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å sladde halvbra på tørrasfalt enn å gli på våt asfalt vel. Eller er du redd for noen stikk akslinger eller noe? :)

 

Får ikke sladda visst ikke det er vått, det som er problemet. Slipper ikke i heltatt visst det er feks tørt, selvom jeg har mega dårlig dekk. Akslinger og slik har holdt lenge nå, så dem ryker nok ikke (bank i bordet)

 

Edit: Er snakk om bmwn her visst du trudde det var stangen :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :D :D

 

Er spådd ENTYDIG DRITTVÆR over hele drittnorge i morra (østlandet og fredrikstad iaff), så dette synes iaff ikke jeg gjør noe. Kanskje det blir bedre til neste torsdag :) Er lov å håpe. Blir fristen for forhåndspåmelding utsatt også da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig beklagelig. Var tilfeldig at vi "oppdaget" feilen også nå idag... Tok en tlf til Rudskogen idag tidlig for å snakke med de ang. billettsalg osv. Det var da vi oppdaget at vi faktisk ikke sto på lista deres... Det hadde blitt en misforståelse. Når vi skulle bestille for flere mnd siden så fikk vi først tildelt fredag 21 sept., men fikk en liten stund senere kontra beskjed om at denne dagen allikevel var bortbestilt. Det var da vi takket ja til torsdag 20 sept. isteden. Her har det da skjedd en misforståelse. Jeg fikk inntrykk av at jeg hadde bestilt dagen mens vedkommende på Rudskogen ikke oppfattet det slik men derimot ventet på en tilbake melding om endelig bekreftelse på at vi tok dagen. Det er bare å beklage at dette skjedde og er ikke riktig å "henge" noen for dette. Vi har derimot lært at vi må få bekreftet evt. bestilling av baneleie skriftlig og da gjerne pr. mail.

 

Neste torsdag, altså 27 september er nå da bestilt. Håper at de av dere som skulle komme 20 sept. kommer ut av det på enklest mulig måte. De som melder seg på til treffet på hjemmesiden vår http://www.powerdrift.no kommer gratis inn og får gratis kjøring.

 

Beklager igjen det inntrufne, håper det går greit for de fleste og at vi da heller ses neste torsdag 27.

 

---------------------

mvh Powerdrift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår