Hammernes Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 hei hvis noen kunne tenkt seg å prøve å senke min galant samt å prøve å sett på noen andre felger hadde jeg vært enormt taknemlig :) håper disse bildene kan brukes da :S har vært gøy å se den med litt forskjelige fleger.... å litt senking =) på forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 jeg har modda en, men jeg får ikke til å legge ut vedlegg :hvaskjera? hvis du kan fortelle meg det så kan jeg legge ut ett bilde ;) Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammernes Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 jeg har modda en, men jeg får ikke til å legge ut vedlegg :hvaskjera? hvis du kan fortelle meg det så kan jeg legge ut ett bilde ;) hmm.... enkleste er å lage deg en konto på http://www.photobucket.com etter du har lagt inn bilde der så bruker du "direct link" så legger du linken inn etter å ha tryket på ikonet med non små fjell på ;) eller så kan du maile det til a_hammerness@hotmail.com takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 en rask modd hvertfall! felgene ble litt dårlig, siden skivene ikke vises :D men håper det gjør ett lite inntrykk da :P Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammernes Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 enormt bra altså:) takker!! vært kult å sett med noen av de andre også :) men men. meninger om felgene da? hvilke felger bør jeg velge? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 de på bildet:D Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammernes Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 niced :) takker så meget ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 hvilken bil er det som er i bakgrunnen på bildet ? :P Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammernes Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hehe ser ut som om det har sneket seg inn en ghoste ride :P lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 hvilken bil er det som er i bakgrunnen på bildet ? :P Mange kule bilder på den sia hans..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvorfor ikke bare gjøre de større og bredere?? Og fjerne noe vi ikke trenger.... :) [/img] Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammernes Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hehehe. så jo nesten ut som om felgene var tatt av en hummer el noe sant no :P lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg