momo Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Tenningslåsen er gåen, så da kan jeg like godt kvitte meg med den helt å koble bryterpanel med vippebrytere og startknapp. Jeg kobler med inn på baksida av låsen og der står det jo forskjellige tall, noen som har oversikt over hvem ledning de forskjellige talla er til? Jeg må vite det så jeg vet hvor jeg skal koble de forskjellige bryterne.. En annen ting, når man har tenninga på hakk 2 så står alt på, men når man vrir den over på hakk 3 så kuttes strømmen til alt forbruksgreier og starteren går rundt, hvordan løser jeg det med vippebrytere og startknapp? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Kjøp deg en verksted håndbok til den bilen du har der står alt du trenger å vite, og der er kopplings skjemaer også Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Det trodde jeg og, men nei. Det er universalt. Trenger bare å vite hva de forskjellige talla står for. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Bump bump! I verkstedboka står det bare " 15 - krets 15" Det sier jo ikke meg noen ting. Talla på tennigslåsen er 5 15 15-1 30 50 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tov Arne Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Er kun til å finne ut når det kommer tenning der du holder dem innatt hverandre og hvem led som gjør at starteren slår inn. Den led. som går t starter skal på trykk bryter, men husk fra trykk bryter må det gå en led t pluss på tenninga! Trenger vel ikke bry deg om de talla som står bak på den tennings låsen.. eller?? Siter Suzuki SJ - Prosjekt. Bmw 518i - 87' Volvo Feltvogn - 66' Volvo 245 GLT 86' Volvo 240 GLE 85' - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 På et kopplings skjema så skal det jo komme frem hva som går til eller fra dei tallene der, du må nok se på skjemaet, og følge ledningene hvor dei går, så finner du det ut. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg