Betis Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Tenkte å lege ut litt om prosjekte mitt for evn tipps å slike ting:blunk: Har en 89mod Wv Golf II som jeg skal jobbe med i vinter. Utgangspunkt: 100% rust fri Nyoverhaldt Motor & Girkasse sommern 2007 90 fangere og gti leppe foran Gti Breddere Senket 60/40 Gti Interiør Effektanlegg 2" (simoni) Greit anlegg 3x12 sub 4x6"9 høytallera 2 forsterkera en på 3200w å en på 600w et frontsett, 1 kondensator. så all sommerlønna gikk med te Anlegg i fjord;) Ting som skal gjøres Lakkeres Ny bak fanger fra Mattig Tuning Angel Eyes Lexus baklykte Emblemløs frontgrill Bad-look M3 Speil Scoop på panser Golf III Dashbord Green filter Mono visker Sveisabakluke Tona ruter helt frem Sideskjørter Nytt effektanlegg Skivebremser bak Justerbart senkesett Vinge? Det er noe av det jeg har tenkt på så langt. Har kjøpt meg en varmekanon som sikkert blir godt brukt å som komer godt med i vinter. Er det noen som har noe tips eller noe å selge meg så bare ta kontakt. bilder kommer Siter Golf II Prosjekt vintern 07/08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 hejsann =] hyggelig å se et prosjekt til =] dette kan bli bra ..omtrent det samme som min kommer til å se ut =] btw jeg er ikke 100% sikker på om jeg skal ha skjørta så kanskje du kan få kjøpt dem =] til fyr opp par bilder da , det hadde vært kjekt Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betis Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Ja skal ut å knippse idag;) ja bare si fra vis de skal selges=) Siter Golf II Prosjekt vintern 07/08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 hvilken motor er det som sitter i....? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Ting som skal gjøres Ny bak fanger fra Mattig Tuning Angel Eyes Lexus baklykte Bad-look M3 Speil Scoop på panser Sveisabakluke Hadde tenkt meg om tre ganger før jeg hadde brukt penger på dette hadde jeg vært deg, er jo ikke en Honda Civic heller. Ta en titt i inspirasjonstråden min http://www.bilforumet.no/golf-ii/82835-se-og-laer-inspirasjonstrad-ii.html Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betis Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 hvilken motor er det som sitter i....? Det er en 1,8 gassermotor, men har en g-60 motor ligende.. men trenger en overhaling =) Siter Golf II Prosjekt vintern 07/08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betis Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hadde tenkt meg om tre ganger før jeg hadde brukt penger på dette hadde jeg vært deg, er jo ikke en Honda Civic heller. Ta en titt i inspirasjonstråden min http://www.bilforumet.no/golf-ii/82835-se-og-laer-inspirasjonstrad-ii.html Hver sin smakk;) har sett mange fine golfer med disse tingene på mn mange fine utenå men takk får all tips;) Siter Golf II Prosjekt vintern 07/08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Vil si meg enig i att det stemmer dette med hver sin smak men seriøst mann ikke sett på Lexus lykter på bilen det er så vannvittig stygt Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 LA da gutten gjøre hva han vil! folk bygger bil etter SIN egen smak...vi bygger ikke bilen for andre folk! =] Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Lexus og m3 speil er nybegynnerfeil nr 1, håper du kommer på bedre tanker :) Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betis Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 LA da gutten gjøre hva han vil! folk bygger bil etter SIN egen smak...vi bygger ikke bilen for andre folk!=] helt enig;) Siter Golf II Prosjekt vintern 07/08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Har du ikke monovisker fra før, så har jeg til salgs. Plug-and-play, trenger bare nytt viskerblad. Lykke til med prosjektet ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 tykke til, og ikke hør på alle di hær fårstårsæpåerene, bygg etter din egen stil Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg