PetterJacobsen Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Får henge meg på jeg også da... Gammal (gjerne noen-og-70 modell) grei Golf ønskes. Gjerne med lite rust og i grei teknisk stand. Skal evenentuelt med tiden bli laaaav, med 13" felger med breie hjul og stiv som pokker. Kanskje "Emne" teksten skulle vært forandret til "Gocart med Golf karroseri ønskes kjøpt" Golfcart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Får henge meg på jeg også da... Gammal (gjerne noen-og-70 modell) grei Golf ønskes. Gjerne med lite rust og i grei teknisk stand. Skal evenentuelt med tiden bli laaaav, med 13" felger med breie hjul og stiv som pokker. Kanskje "Emne" teksten skulle vært forandret til "Gocart med Golf karroseri ønskes kjøpt" Golfcart... Løp og kjøp :) er kanskje for ny? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=19948 Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jo, jeg driver å tenker... Har egentlig veldig lyst på enten Golf 1 GTi eller den 66 VW modellen som også er til salgs her på forumet. Mangler bare garasjeplass i vinter (og en samboer som vil at vi skal bruke pengene på noe annet... Kjærringer...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Og, hvis noen har en Golf mk1 som gjerne ser stygg ut (helst ikke gjennomrusta da), men som går godt og har en mulighet til å bli fiksa i løpet av 2 år til en kjørbar og fin bil, så er jeg intr. hvis den selges for en billig penge. (0 - 5000kr) I Buskerud eller Akershus... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg