Gå til innhold

Gatebil klubb i Vestfold ???

Ranger emnet


M Power

Anbefalte innlegg

Flyttet til vestfold fylke fra halden i østfold for ca 3mnd siden. Jg synes det er et veldig lite bil miljø i vestfold?? ( I forhold til østfold ) Noen som henger seg på den?? eller er det jg som har gått glipp av noe...?!?

 

For i østfold så har man østfold gatebil klubb som er en temmelig bra klubb som arrangerer lokale treff e.t.c

Et mye bedre bil miljø for bilintresserte sjeler.

 

Kanskje vestfold hadde trengt en seriøs gatebilklubb oxo ?? Eller finnes det en slik klubb??

For å samle og sveise bil folket mere sammen...

 

Noen ide`er her ??

"M - Power is real power"

Don`t worry, be happy =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, vi trenger en seriøs klubb. Finnes et par klubber i Tønsberg som jeg vet om, men de er jo bare latterlige. Den ene skjer det ikke en dritt i, den andre er asosial og kun for de som bruker en formue på å oppgradere bilen sin hele året.

 

Jeg stemmer JA for å få i gang en skikkelig klubb, med lokale activities, lik som du beskriver i Østfold :) Og den må få en stilren najs logo, så det går ann å ha på bilen, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi trenger absolutt en seriøs gatebil klubb i vestfold.. Det er lite som skjer for tiden, å de lokale klubbene som har startet opp tidligere har aldri levd lenge.. Gatebilklubben i Østfold er et bra eksempel på en bra bilklubb, å en slik en kunne vi trengt her i vestfold også!

 

:cab Ja for en seriøs gatebilklubb i vestfold :)

* Ford sierra cosworth (1991 4x4)

* Ford sirra cosworth (1990 2wd)

* Ford sierra sedan (1988)

* Golf GTI (1990)

* Honda accord ( 1992) (på høggern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
er sant så sant det der.

noen kan vell lage en gatebilklubb i vestfold!

få arangsjert noen skikkelige treff osv.

 

Har hørt at det er noe på gang.. Men om det stemmer vet jg ikke..

* Ford sierra cosworth (1991 4x4)

* Ford sirra cosworth (1990 2wd)

* Ford sierra sedan (1988)

* Golf GTI (1990)

* Honda accord ( 1992) (på høggern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke vits med noen gatebilklubb når det ikke finnes FOLK!

Er jo helt dødt i Tønsberg, Sandefjord og Larvik for tiden...

 

Mens nabofylkene Telemark og Østfold har masse liv.

 

Det finnes nok mange nok folk rundt om i Vestfold.. Men det kommer mye ann på hvordan en klubb drives. Vis ikke alle kan føle seg velkommene uten at de har en superstyla bil som koster flesk så blir det fort litt lite folk bare av det..

 

Jg tror absolutt at vis det skulle oppstå en seriøs gatebilklubb der alle kan kan bli medlem uten at det spiller noen rolle hvordan bil man har, så vil nok mange henge seg på.. Det må jo være mye bedre å ha en seriøs gatebilklubb som et slags "møtepunkt" istedet for å råne stripa opp å ned uten at det skjer en dritt liksom.. Er jo mange "rånere" som er ute å råner men på alle forskjelige steder til en hver tid.. Jg er selv en råner så jg vet hvordan det fungerer..

* Ford sierra cosworth (1991 4x4)

* Ford sirra cosworth (1990 2wd)

* Ford sierra sedan (1988)

* Golf GTI (1990)

* Honda accord ( 1992) (på høggern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal stifte en Gatebilklubb, bør det være en klubb for gatebiler. Hva er egentlig en gatebil? Er det en bil med aluvinge eller en bil med 400 hk? Hvis man skal lage en klubb for alle, kan man likegodt kalle det bilklubb.

Jeg hadde ikke giddi vært med i en klubb hvor det dukket opp slitne biler iaf. Det bør være en viss standard på bilparken i en klubb. Men jeg mener IKKE at man ikke kan komme hvis man ikke har 400 hk eller et ferdig prosjekt. Det er en mellomting.. :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal stifte en Gatebilklubb, bør det være en klubb for gatebiler. Hva er egentlig en gatebil? Er det en bil med aluvinge eller en bil med 400 hk? Hvis man skal lage en klubb for alle, kan man likegodt kalle det bilklubb.

Jeg hadde ikke giddi vært med i en klubb hvor det dukket opp slitne biler iaf. Det bør være en viss standard på bilparken i en klubb. Men jeg mener IKKE at man ikke kan komme hvis man ikke har 400 hk eller et ferdig prosjekt. Det er en mellomting.. :)

 

Synes no du virker noe negativ, en gatebil behøver ikke å være en 400hk bil. Hvorfor kunne for eksempel ikke du hvert medlem der det dukket opp slitne biler ?? er det fordi du føler deg så mye bedre en de da eller?? spiller vel ikke så mye rolle åssen bil man har så lenge folka som kjører dem er ålreite å har samme interesse for bil som deg. Å hva vil du beskrive som en mellomting ?

 

Se deg rundt på andre gatebilklubber, der har de alle slags biler

som medlemmer å ikke bare gatebiler eller en mellomting ( hva du no en mener hva det er ).

 

Hva slags rolle spiller det om det er gatebil eller en sliten bil ?? synes ikke det spiller så stor rolle jeg da!!Så lenge man kan sammensveise et bra bilmiljø å ha det gøy med samme interesser så må jo det være bra spør du meg

"M - Power is real power"

Don`t worry, be happy =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår