BENT87 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hei. lurer på hvilken bil eg kan lage låg og brei med 4-100 RH cup felger? breding er ikke noe problem. den skal sikkert ikke styles med skjørter eller fangere, men litt moderat styling må til :D gjerne kom med linke til eventuelle biler som er til salgs. none som her en ide? Noe med stor motor hadde jo ikke vert dumt. gjerne kom med bilder av biler som er låge og breie som her såkalt tysker stuk;) mvh bent87 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Lav og brei, med breie felger og moderat styling? Må vel bli noen tyskere det :P Corrado. BMW E-30 Golf 1/2 De passer ihvertfall tyskerstuket noe sinnsykt godt. (go figure) Eller så kan du jo være litt annerledes, ta en Saab 900, gamletypen. Smekk på skamsenking, aero-styling, små felger og små dilldall som hvite blinklys osv, så har du en skamfet bil. Turbo motorene til saab inviterer ofte til mye (ulovelig) morro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 haha.. lol.... ja var noe tysk eg tenkte på;) har vert innom tanken på golf 1/2 (men vil ikke ha trur eg) har selv scirocco og har vert innom tanken på corrado. saab 900 turbo hadde jo vert litt fett men er ikke så stor fan av dem. men har ikke sett en 900 med skal senk eller tysket stuk... kunne vert unilkt de eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 TJA.... du kan jo se på prosjektet mitt... har HELT make felger =] som skal på min bil blir da brei tenker jeg ...og kankke være FOR lav for da tar den borti =] Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ikke helt samme felger som du tenker på, men er 9x16. Er vel egentlig ikke noe tvil om det beste alternativet??? :):) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 acoupe, digger bilen :) Trådstarter, synd du må ha 16x9, jeg syns mange biler blir fete med mye mindre felger. Breie og små, sådan. Ikke det at 9" er spinkelt, men hvor fett er ikke dette? :D Når vi snakker om 16x9 blir det for stort på Golf 1, mener nå jeg. Golf 2 eller ikke minst 3 derimot, skikkelig nydelig. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ikke helt samme felger som du tenker på, men er 9x16.Er vel egentlig ikke noe tvil om det beste alternativet??? :):) har du flere bilder? jepp. nei nesnten ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 acoupe, digger bilen :) Trådstarter, synd du må ha 16x9, jeg syns mange biler blir fete med mye mindre felger. Breie og små, sådan. Ikke det at 9" er spinkelt, men hvor fett er ikke dette? :D Når vi snakker om 16x9 blir det for stort på Golf 1, mener nå jeg. Golf 2 eller ikke minst 3 derimot, skikkelig nydelig. Eirik hei er både enig og litt uenig der. må si den bilen der var veldig bra og mange biler er rå låg og brei, men nå skal eg ikke ha så låg at den blir ukjørbar, slik som rustfri er. rustfri er så låg at eg ikke kommer meg inn i tunet mitt. nå har de seg slik at eg har 9x16 så dem skal på en bil med tida men vil ha en bil helst nyere bil, med gode bremser og helst sikker bil. (ikke at eg skal krasje, men andre kan treffe meg :S :P) lovlig calibra med 100-4 som er godkjent med stor motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Ikke at den er så lav men..et par bilder. :) RH Cup 9 x16 Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Ikke at den er så lav men..et par bilder. :) Den bilen hadde jeg 110% garantert snudd meg etter. Skamrå Bent, skjønte det, måtte bare slenge opp noe annerledes :D Er hauger av biler som kler 16x9 og lav+brei, spesielt tyske. Golf 3, Vento, Polo eller Corrado, for eksempel. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 jepp enig der. den var veldig fin. audu 100 eller 80 er vel kanskje noe altrenativt? jepp, andelsedels. er vel bare deg de ;) trur golf blir uaktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 nå er jo bilen under oppussing, så jeg har ikke fått tatt noen spesielle bra bilder siden den venter på å bli hellakkert. Men jeg kan slenge ut noen for det: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Sciroccoen min med 9x16 Borbet... Her en jeg hadde før, 80q med 9x15 brock B6: Og Golf mk1 med 9x16, måtte bearbeide skjermene endel her... Dårlig bilde av en Rallye jeg hadde, denne var iallfall lav nok! Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 BMW e21. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Sciroccoen min med 9x16 Borbet... hvilket innpress kom du ut med framme og bak? og er dette kjørbart uten å ta oppi? de eg har kommer ut med innpress 25 framme og bak.. men vil tru de går... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg