300ZX Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Skal du delta i Sound Quality er det oppmøte kl 12.00. Skal du på streetmeet og/eller kun delta i ESPL (spille høyest) møter du kl 15.00 ;) Max Power-treffet starter ikke før kl 15.00. Butikken er åpen tidligere. Ja jeg jobber jo der, men jeg har ikke peiling på hva han skal gjøre med plassen full av biler før klokka tre da men:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Ja jeg jobber jo der, men jeg har ikke peiling på hva han skal gjøre med plassen full av biler før klokka tre da men:) Kan jo lønne seg å komme tidlig for å få en god plass - det pleier å være meget bra oppmøte på Trondheimstreffene. :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Showet starter klokken 11.00!! Da er det avklart, det blir utstilling fra klokken 11.00, altså før Max Power kommer. Mye xstrembiler er å se fra så tidlig på dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Showet starter klokken 11.00!! Da er det avklart, det blir utstilling fra klokken 11.00, altså før Max Power kommer. Mye xstrembiler er å se fra så tidlig på dagen. håper de bilene holder seg der resten av dagen å?:) hehe.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogirl Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hva koster det og komme inn ol? Har fåtte en del spm om det:) Siter Audi uten quattro er som elvis uten stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hva koster det og komme inn ol? Har fåtte en del spm om det:) Gratis! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hvor mange biler er det egentilg plass til... kjørt bare forbi i dag, og det virker jo som at det er veldig liten plass... Eller har dere kanskje avtale om flere parkeringsplasser i nærheten??? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hvor mange biler er det egentilg plass til... kjørt bare forbi i dag, og det virker jo som at det er veldig liten plass... Eller har dere kanskje avtale om flere parkeringsplasser i nærheten??? Det vil bli ryddet en del områder rundt, så det skal nok bli greit med plass. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogirl Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 så bra... gleder meg til å ta turen innover;) Siter Audi uten quattro er som elvis uten stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 æ må stjel 3 plassa vist æ tar med langbila :P fårsjean være =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 æ må stjel 3 plassa vist æ tar med langbila :P fårsjean være =) kan komme med en langbil til da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 kan komme med en langbil til da :P hærlig =) får still oss sammen da :))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Ja i dag kan man få med seg regn og sol om en annen. Dette blir nok spennende :) Angående plasser, så hørte jeg nettopp rykter om at firmaer som driver rundt der, vurderer borttauing av biler da??? :( Masse Supra MKIV som ventet, kan vel ikke regne med annet når TEVO er MKIV for alle penga da :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 var et bra treff,synd med været men.. bilder kommer når de er redigert:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Da har jeg fått lagt ut noen bilder fra treffet. Se innom Bildilla Magasin galleriet her. Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg