Ter3 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Har søkt på google, men finner i hipp som happ bare russiske, polske og italienske sider... Det jeg lurer på er hvor mye hester en førstegenerasjons Space Wagon (anno 83-91 iflg. wikipedia) 1.8 turbodiesel har. Skulle også ha takket godt og lenge for de som gir meg linker på sider av interesse :) Takker på forhånd og vel så det! (Mitsubishiforumet har ikke dekt Space-bilene til mitsu... postet her etter høyest relevanse) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Kunne noen ha flekka opp en space-avdeling under mitsubishi? jeg får absoluttestestest ingen svar her.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hallo, Lokalheljt ifra avræn.... Space wagon kom i 84' og ble produsert til 91' av den type du leter info etter. Her har du noe data;) Dieselen kom som 1,8T i 88' Motorkode: 4D65T HK: 75hp ved 4500 rpms (55Kw) Bensin, 85mod (Som et eksempel): Motorkode: 4G37 HK: 90 hp ved 5500rpms. (66Kw) Dette var 1,8 bensin, og ikke 2 literen med 4x4, den har 102hk. Info er tatt ifra Autodata. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Ganske garantert samme motor som galant med turbodiesel... kanskje lettere å finne da? 75hk høres forsåvidt riktig ut Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 nydelig hehe, men jeg håper da virkelig at den ikke sluker diesel da ^^ ser bra ut dette gleder meg til jeg får den på veien ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 nydelig hehe, men jeg håper da virkelig at den ikke sluker diesel da ^^ser bra ut dette gleder meg til jeg får den på veien ^^ Den sluker nok ikke nei. Tipper den bruker 0.7-0.9 på blandet, og kanskje 0,5 ved fin langveis kjøring. Men, dette er ingen rakett. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 men jeg er ikke kjent med "autodata" hva er adressen til nettsiden deres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 men jeg er ikke kjent med "autodata" hva er adressen til nettsiden deres? Dette er et program de fleste bilverksted ofte har.. (Grunnen til at jeg selv har det). Men, host hark.. Man kan skaffe det på torrent.. Men er noe vanskelig å legge inn enn vanlige spill som man laster på torrent, så man må være litt datakyndig.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 tror jeg har funnet feil torrent, de er jo på omtrent ni hundre megs :o oi, skjønner, fisker ned vivid jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg