Gå til innhold

Er ford mondeo 2.5 v6 bra bil?


opel_power

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Hei!

Jeg har en v6 Mondeo, kan bare skryte av den. Eller... Jeg har en liten dings som går sund i tide å u-tide. Det er en tomgangsregulator som koster ca 750 kr. Det var feil på den da jeg kjøpte bilen for 3 år siden, å no er den røket igjenn. Symptom på feil er at turtallet ikke går ned ved girskift, ruser opp til kansje 3-4000o/min før den ramler igjenn. Ikke noe problem å kjøre med, bare irriterende...

MEN bortsett fra det har bilen fungert upåklagelig :) Selvfølgelig slitedeler å sånn må man jo regne med da :)

Thomas ST200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Heisann! Har tenkt å kjøpe meg en Ford Mondeo 2.5 v6 96mod, men den må det byttes clutch på.. er ganske ny og grønn når det gjelder bildeler osv og lurte på om dere visste om noen bra sider til hvor jeg kan få tak i dette og evt. styling? :D

 

Til min bil måtte jeg kjøpe clutch orginal, var ingen andre som leverte til den. Kosta ca 3500kr (trur det var med utløserlager også da?) men på merkeverksted skulle dem ha 15000 for å bytte den, så jeg hørte med et "jallaverksted" heller. Dem tok jobben for 5000kr, altså 10000 spart. Så anbefaler å høre rundt med forskjellige verksteder om du ikke gjøre jobben selv da :)

Thomas ST200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min bil måtte jeg kjøpe clutch orginal, var ingen andre som leverte til den. Kosta ca 3500kr (trur det var med utløserlager også da?) men på merkeverksted skulle dem ha 15000 for å bytte den, så jeg hørte med et "jallaverksted" heller. Dem tok jobben for 5000kr, altså 10000 spart. Så anbefaler å høre rundt med forskjellige verksteder om du ikke gjøre jobben selv da :)

 

Joda, en venn av meg har peiling så han gjør det for meg;)

Hvor kjøpte du clutchen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår