Sonick Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Hehe - innerskjermer er ekstrautstyr ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Har vell ikke skjedd så veldig mye med bilen i senere tid, men ett og annet har da blitt kjøpt inn, selv om det ikke har komt på enda... bl.a. nye felger: Og el Recaro som akkurat nå blir trekt og stoppet om i svart skinn: Innvendige dørhåndtak: Felgene kommer nok ikke på iår, må ha nye dekk og adaptere itillegg blir de nok sannsynligvis polert iløpet av høsten/vinteren. Men stolene kommer i så raskt jeg får de tilbake ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Baldrick det sete så faen meg fint ut ....... nice Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 ohh, nice felgs! Har sinnsykt lyst på slike jeg og... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Har foresten fått speil også... men det gjenstår å se om jeg får de til å passe, er feil vinkel på festene, må lage en adapter eller noe for å få det til evt: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Dette blir jo nice det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by pumpedyse det sete så faen meg fint ut ....... nice Fåt tak i noen billige, stygge og slitte Recaro fra Golf 2 og betal 7000 så kan du og få slike ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by boramannen Dette blir jo nice det! Bare jeg for en gangs skyld beholder bilen lenge nok til at jeg blir ferdig med den og får på alt så bør det blir bra ;) Har en tendens å selge bilene før jeg blir ferdig med planene mine... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Her finner du adaptere Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by Baldrick Har foresten fått speil også... men det gjenstår å se om jeg får de til å passe, er feil vinkel på festene, må lage en adapter eller noe for å få det til evt: fant du di på knakki? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by svaggen fant du di på knakki? Nei Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Ligna fælt på de nye felgene mine der der gitt! :) Skal på i år, bare jeg får adapterene mine... Originally posted by Baldrick Har vell ikke skjedd så veldig mye med bilen i senere tid, men ett og annet har da blitt kjøpt inn, selv om det ikke har komt på enda... bl.a. nye felger: Og el Recaro som akkurat nå blir trekt og stoppet om i svart skinn: Innvendige dørhåndtak: Felgene kommer nok ikke på iår, må ha nye dekk og adaptere itillegg blir de nok sannsynligvis polert iløpet av høsten/vinteren. Men stolene kommer i så raskt jeg får de tilbake ;) Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Prøvde å få inn et bilde der, men det er ikke så lett.. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Fillern... skal du ha like felger på caben?? Jeg skal få laget adaptere, blir endel billigere det enn å kjøpe nye... så dersom andre er på jakt etter adaptere bare ta kontakt! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Heh.. ja, hadde tenkt det. De ligger ferdig polerte i stua, med nye dekk. driver og fin-polerer de for tiden, fordi jeg har litt lyst til å kromme de.. Men får se.. De skulle egentlig være på bilen på norsk bildelsenter dagen, men han tyskeren jeg kjøpte adaptere av er en skikkelig taper, så jeg har ikke fått de enda!! Er litt frustrert om dagen kan man si.. Men skal ned og filleriste han litt til helga, så da får jeg håpe det kommer noe godt ut av det. Sier ifra hvis jeg skal bli med på adaptere! Har hørt på et lite verksted her hjemme, og de skulle ha ca 500 per. adapter.. Ikke så ille det? Ang. felger Baldrick, så er det jo endel andre feite hjul til Golf 1/2! Porsche telefon,Porsche C2, Porsche 928 vinterfelger.. o.s.v.. Også er ikke de BBS jubileumsfelgene til Golf 3 og 4 så ille heller, når de er helpolert! ;) Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg