Gå til innhold

Steffen's 318is, Lakkert ; )

Ranger emnet


steffen89

Anbefalte innlegg

endelig ble det bmw. hadde en golf, var fin den. men bmw hører liksom familien til. så det ble det. : )

 

er en 318is

fargen er mauritzblaumet, bilen er senket 12 og 13 mm fra orginal senk. dette er gjort med apex fjærer på sachs dempere. bilen har også påmontert en rieger vinge.. : )

 

da har jeg endelig kommet dit jeg vil etter at jeg ødela bilen litt i vinter. det som skjedde da var bytte av panser, frontgreie. orginale lyktene ble satt på da de andre ble ødelagt både foran og bak : ( en bulk ble rettet ut. vingen ble tatt av.

men det kom noen oppdateringer som eks. delskinn stoler, byttet ut den stygge midtkonsulen. Mtech girkule. det var bare noe.

akkurat gått igjen EU godkjenninga nå, måtte skifte ruta da men.

 

så er det planer fremover: (x) = handlet inn

 

- M3 front (X)

- M3 side (X)

- M3 rompe (X)

- M3 speil (X)

- M3 lister (X)

- M matter (X)

- M innstegslister

- Tåkelys (X)

- begge framskjermer (X)

- Øyelokk (X)

- Bakrutesenker (X)

- Nye framlykter (X)

- CCFL ringer (X)

- Xenon i grøftelysene

- Xenon i kjørelys

- røde hvite baklykter (x)

- smoked framblinkere (X)

- Karbon nyrer (X)

- Gt splittere

 

framskjermene skal det lages hull til blinklysene, de skal også tectylbehandles bak. (X)

 

bilen blir levert til lakkering bare M fangere ankommer : )

 

av anlegg har jeg kjøpt inn ny cd spiller. det ble da pioneer deh -7000ub samt et frontsett hertz : ) satt de jeg hadde foran baki. ble bra lyd. kom mere rundt inni hele bilen : )

 

nå om dagen kjører jeg med halv frontfanger og uten blinklys foran på den ene siden : (

 

bilen blir nok fin igjen til MAI : )

 

 

 

 

 

 

Bilder av bilen ser dere i tråden : )

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg lurer på noen ting da:

vifta mi funker bare på hakk 4. så lurer på om jeg må skifte den eller hva det er? om det er vansklig?

 

og de bmw embleme er det bare og rive de av vis jeg skal ha ny. og hvor får jeg bestilt det?

 

er det noen som har byggd anlegg i sin coupe som har noe bilde jeg kan se av? har en 2*12 basskasse selv men lurer da på om jeg må lage gulv osv. og om noen har bilde av sin hatthylla :)

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. har en del problemmer med at den ene lykta dugger. forrige eier sa det var bare blinklys greia som måtte tettes. så jeg tok den av. lot den stått i sola og tørke. deretter tok jeg på sånn silikon. så det var gjort for. og så at vannet hadde kommet inn. og satte den på. deretter dugga det enda. i dag tok jeg den av lot den tørke. og satte på en slik pakning der blinklyset sitter og tok på litt mere silikon. deretter holdet det en god stund men så skrudde jeg på motoren. lot den gå lenge. og da var det dugg på den. nå sitter jeg og skriver skal ned og se om det er dugg på den enda. 2 sek..... det dugger enda. men det er svært lite. så satser på at den bli mindre etterhvert. bare sola tørker det helt opp.hehe. eller hva tror dere ?

 

mere i dag har jeg funnet ut at jeg må ha motstand til vifta i bilen. det var behr eller åssen det skrives så det bestilles i morra. da får jeg også den fjøra som skal sitte på bensinlokket.

jeg har fikset en jord ledning. ellers ikke noe mere. har stilt litt inn på plasmaskivene mine da. slik at jeg ser tallene. : )

men gjennstår da bilsterio projektet da...

 

jeg skal da etterhvert når jeg orker ta ut de i siden foran under. og dempe litt inni der og inn igjen med dem. deretter vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med hatthylla. det er ikke et eneste hull i det. tenker på og ha 6*9 på hver siden, med et bassrør i midten : ) hva tror dere? men da må jeg skjære selv da.

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ja jeg begynner og tenke litt i den veien.

har 2*12 rockford der nå.men en JBL 1600watts liggendes da. hehehe. og noen fronthøytalere som ikke er helt brae. så vurderer og kjøpe et frontsett i steden assa. og basserne er koplet på egen bassutgang på spillern.

 

 

har lest litt om at 6,5" er for stort for siden foran. er det rikig?

jeg skal ikke ha noe høytalere i dørene, tenkte på den nedmed beina, og så en diskant oppe på dashen:D

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ja jeg begynner og tenke litt i den veien.

har 2*12 rockford der nå.men en JBL 1600watts liggendes da. hehehe. og noen fronthøytalere som ikke er helt brae. så vurderer og kjøpe et frontsett i steden assa. og basserne er koplet på egen bassutgang på spillern.

 

 

har lest litt om at 6,5" er for stort for siden foran. er det rikig?

jeg skal ikke ha noe høytalere i dørene, tenkte på den nedmed beina, og så en diskant oppe på dashen:D

 

Det er 5,25" nede ved dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får frontsettet jeg tipset dg i den str.. så fikser du lett plasering av tweetere oppe:)

håper du freder hatthylla di :D

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår