Brandtenborg Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Noen som vet hvor man får tak i styling til en gammal Audi 100? Har vert på NBS sine sider, men der hadde de kun grill og hvite blinkers... Om det er noen som har noe til den bilen, er det bare å gi lyd fra seg! :D Legger ved et bilde som viser modell. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Ingen som vet??? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Styling? Hørt uttrykket "less is more"? Rens den for lister, merker og dørhåndtak, skamsenk den 10 centimeter, lakk den, og du har en vinner! Seff også komplett Audi V8-hekk og front, DET er pent, det! EDIT: Komplettér med kroma Porsche-felger, eventuelt kroma 10*14, eller noe deromkring! ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Sjekk denne da! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by tekNetium Styling? Hørt uttrykket "less is more"? Rens den for lister, merker og dørhåndtak, skamsenk den 10 centimeter, lakk den, og du har en vinner! Seff også komplett Audi V8-hekk og front, DET er pent, det! EDIT: Komplettér med kroma Porsche-felger, eventuelt kroma 10*14, eller noe deromkring! ;) Har vert inne på Audi 200/V8 utseende og en liten senk! Er ikke noen som vet om en Audi 200/V8 delebil a? :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Tyskland flyter vel OVER av 200/V8-delebiler! Når man importerer den som delebil betaler man vel bare moms av kjøpesum og moms av fraktkostnader, vil jeg mene? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Har så lyst til å gjøre noe sånt, men det er de penga da... Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Ja, de penga... Gjør som meg: sett livet ditt på "pause" i 2-3 måneder, og jobb. JOBB til du spyr, og så legger du deg for kvelden, og jobber mere. Jævlig kjedelig, men GJETT om det blir $$$ av det! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Flere flotte Audi 100/200/V8: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13030 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Jeg ser at mye er gjort med senking og pene felger... Bilen er jo lekker i seg selv. Må heller ikke glemme komforen. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Det er vel ikke for ingenting at Senking og felger er noe av det første man kjøper seg? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hehe! Sant nok! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Min Audi tok jeg å heiv på hvite blinkere foran,fjerna emblemet på den orginale grillen åsså sto det rød-oransj midtfelt bak + jeg satte på felger.. Åsså full cd utstyr utvendig i chrome å tåkelys foran..Ble ganske tøffe da.. Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg