<ICE> Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hei! har en bora 1.9 tdi 4 motion, som er senket helt ned;) men, problemet da er at camber vinkelen blir veldig negativ på bakakselen, så hjulene heller innover:O ser veldig rått ut, mn er også rå med dekka, da dem slites ut på null nix:S har noen hørt om det går an å skaffe eksentriske foringer til bærebrua bak?? passer foringene fra audi quattro?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Forge motorsport har justerbare bærearmer. Da kan man få normal camber igjen http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=0004&product=FMAUTB Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 H&R har også. :) Men helt vanlig problem. Og skal ikke slite spesielt mye dekk. Gjør ikke det på min, justerbart som er helt nederst. Under 1 mm forskjell når jeg målte mine i slutten av august fra i vår og kjørt med senkinga i 3 år på bilen uten at det har vært veldig mye ekstra slitasje. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg