Gå til innhold

Orange Vr6 !

Ranger emnet


RRT

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lyst til å dele fremgangsmåten ang. listefjerningen? Sveiset du en plate over, eller kappet du først? Blir bra!

 

som du ser på bilde jeg har lagt ut tidligere, så har jeg sveiset i en plate, og så tinnet og sparklet..

2004 Bmw 330d M-Tech

1998 Audi A4 1,9tdi

1992 Ford Sierra Cosworth 4x4

2003 mod passat 1.9 Tdi Highline

1992 Golf 3 vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!!

 

Fin bil du har der! Jeg har et bra forslag til deg, du beholdr fronten som dn er, også fjrner du bakfangern, JEG synes i hvertfall den er grusom! tror det hadd vært fett vis du hadde smelt på org. bakfangern, senken ganske my bak i forhold til front, da blir de nederste linjene dritbra sammen! Bare min mening, all people have different choice.. :P Lykke til med bilen! :) Følger med videre!! :P

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!!

 

Fin bil du har der! Jeg har et bra forslag til deg, du beholdr fronten som dn er, også fjrner du bakfangern, JEG synes i hvertfall den er grusom! tror det hadd vært fett vis du hadde smelt på org. bakfangern, senken ganske my bak i forhold til front, da blir de nederste linjene dritbra sammen! Bare min mening, all people have different choice.. :P Lykke til med bilen! :) Følger med videre!! :P

 

takker for forslag :)

 

for se ka jeg gjør, har orginal fanger og liggende, så prøver nok begge deler :)

2004 Bmw 330d M-Tech

1998 Audi A4 1,9tdi

1992 Ford Sierra Cosworth 4x4

2003 mod passat 1.9 Tdi Highline

1992 Golf 3 vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for forslag :)

 

for se ka jeg gjør, har orginal fanger og liggende, så prøver nok begge deler :)

 

Ok, jeg tror det hadde gjort seg egentlig :) Liker ikke den bakfangern på den golfen der, men som sagt det er min mening.. :P Prøv det først da, så jeg får sett resultater! Husk og senk den en del i rævva da ;)

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
høhøh!!! =D

fikk lyst på godteri :D

altså utrolig fine fargevalg som alltid

gleder meg til å se den i real life ;)

 

hva me å lakke felgene ochså ?[/QUO

 

 

joda:) lurer på å lakke di koksgrå..

2004 Bmw 330d M-Tech

1998 Audi A4 1,9tdi

1992 Ford Sierra Cosworth 4x4

2003 mod passat 1.9 Tdi Highline

1992 Golf 3 vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæææilig farge det der!! :D Må få på org. bakfangern nå, så blir det knall!!! :) syns den andre du hadde der, ødla en del.. Forresten du skulle ikke hatt på en kryssfiner leppe i front a!? :)

 

skal prøve med begge fangerene.. di må modifiseres pga breddingen.. har sort plexi lippe til fronten..

2004 Bmw 330d M-Tech

1998 Audi A4 1,9tdi

1992 Ford Sierra Cosworth 4x4

2003 mod passat 1.9 Tdi Highline

1992 Golf 3 vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår