firelude Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hei ! Jeg har en Mazda 626 -93 mod som jeg synes er meeeget tung på styringen til tross for servo . Er det slik at den blir tyngre i høye hastigheter ? Det slik at jeg må dra rattet tilbake for å rette opp .Har skiftet olje og ny reim , men jeg undrer på om disse bilene har unormal slitasje i styring . Bilen er kjørt 150 000 . Men men ....brukt er brukt..kjøpt er kjøpt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 kan virke som om bilen din har hatt godt av en 4hjulskontroll. mulig at reima til servoen slurer, eller at det er en lekasje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Tjaaaa....mulig det . Iflg tidligere eier er en bærebru eller noe slikt byttet i bakstillingen..kan vel være kanskje der problemet ligger . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Bakstillinga er det nok neppe. Heller ikke servoen. Vil tippe def. tannstang eller ledd på rattaksel. Alternativt treghet i topplager på fjærben eller i opphengskuler Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg