Gå til innhold

Kine (og Tommy) sin Minibil

Ranger emnet


Thunder

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Planen var å bytte høyttalere i dag men jeg oppdaget at jeg måtte ha spesialtilpassete høyttalere. Så jeg bestiller på mandag og håper å få dem i neste uke.

De org. foran var på hele 15 Watt i 5 Ohm?! WTF??? Er jo faktisk helt ubrukelig og skulle jo vært forbudt. De nye vil være på 150 watt så det blir stoooooor forskjell på lyden da. Ellers så er Pioneer spilleren såpasse bra på lydinnstillinger at subwoofer blir unødvendig i vår bil. Blir en billig og meget bra oppgradering med de nye høyttalerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg hadde også planer om å bytte litt høytalere, men fikk beskjed om at H/K anlegget var såpass bra at det ikke var poeng å bytte, med mindre jeg skulle satse endel cash. Ganske greit at kisen i sjappen var såpass ærlig. Venter på at subben min skal komme :D

 

Er ikke det et helvete å bytte høytalere i Minì?

 

Jeg tørr ikke demontere diverse deksler i frykt for at jeg får mye knirking etc etterpå. Hater knirkelyder i bilen. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Får jaggu meg mye oppmerksomhet i denne bilen ass. Artig å kjøre til og fra jobb med om dagene. Billig i drift på vanlig kjøring men jeg tråkker jo til og da går det fort mer drivstoff. Lurte på å tune bilen i løpet av vinteren om jeg får tid og overskudd til det. Savner litt mer pulver under panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thunder, du som har litt peil..? Kan du anbefale meg noen gode høytalere? Og eventuelt forsterker.. Gubben sa jeg burde bruke noe penger på en forsterker sånn at jeg virkelig fikk en bra en, så da vil jeg gjøre det. Høytalerene kan også koste litt, men ikke sånn 60 000 kroners anlegg..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår