kadett cupe-69 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 trenger nettsider som leverer karoserideler til min kadett. fant ei sie for ei stund siden men har glemt den. trenger framskjermer og så trenger jeg styrekryss hvis noen har det liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flasg Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 sett på veng.no? mekonomen.no? f.eks vis ikke så kanskje finner du noe på ebay.de Siter ->Derbi DRD SM 04 & Opel Kadett E GSI 2.0<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hvis du legger ut bilde av styrekrysset så kan jeg se etter det i helga da jeg er hjemme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra_Turbo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Du må nok lenger oppi bygda etter styrekrysset hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg