Scampi Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Focus'en til en kompis, på gamle Moss Verft. Var tåkete som juling i går kveld, men ble greit fornøyd med resultatet :) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Drittøft lys i bildet! Og for en stemmning i bildet! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Drittøft lys i bildet! Og for en stemmning i bildet! Takker :) Er en del gule og orange lys på området der, som skaper en fin stemning. Tåken hjalp også til litt ;P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Nice! Hvor er Moss verft? Sånn ca? Er ikke så kjent i Moss... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Nice! Hvor er Moss verft? Sånn ca? Er ikke så kjent i Moss... Takker :) For å komme til Moss Verft kjører du over kanalbroa til Jeløya, og tar rett til høyre, deretter venstre...da ser du porten inn. Alltid åpent, og Hafslund har stasjonærvakt der på oppdrag fra Kværner. De bryr seg sjeldent med de som tar bilder der, så lenge man ikke går inn på avsperra område og slikt. Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazzzyboy Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 bra bilde av bilen min kompis;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makari Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Fy faen syntes det bildet var helt rått! Tåka og lysa jævelig stemningsbildet! Hadde ikke hatt noe imot og fått tatt noen sånne bilder av bilen min hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hehe, takk for kommentarer :) Har drevet med foto i noen år, men aldri helt tatt faget seriøst før jeg fikk henda på et dSLR-kamera. Blir nok en del bil-foto fremover ;P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Konge! Har tatt noen bilder selv der nede, men det slår alle mine. Kan du fortelle litt om hva du har brukt? Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Har sett mange biler kjøre inn der ja! populært sted for shoots i moss? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 morten sin bil. fint bilde:) Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Konge! Har tatt noen bilder selv der nede, men det slår alle mine. Kan du fortelle litt om hva du har brukt? Noe så enkelt som lang lukkertid, og bittelitt Photoshop ;P Men objektivet har selvasgt mye å si, på det bildet brukte jeg 50mm.-fastlinse, noe som gir skarpe og fine bilder. Har sett mange biler kjøre inn der ja! populært sted for shoots i moss? Gamle Moss Verft aka. Værven er fint sted, mye murbygninger med litt sliten fasade, kraner, gamle båtramper og slikt...fin stemning der :) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg