Splint Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Peheh :P Din røyver. Vil tippe det smaker dass, men sist jeg sjekket så har jeg ikke innlagt wc. Du kan jo komme her med den søte lille tungen din, og smake på de du? :D Det blir vel til at jeg napper ut hele interiøret på høyre siden her.. La den stå tørt, legge i masse avis, og spyle bilen som eff, slik at jeg får sett hvor det lekker fra. Og når det er sagt; Hvordan skrur jeg av stolen? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 En liten stopp-skrue på midten framme under setet. Så er det bare å dra den bakover. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hadde lekasje i min bil også. da hadde sku skjært ett 6cm stor hull rett under ruten, der vannet renner. *kanskje du har noen sprekker der? *sjekk plastikken bak dørtrekket ditt, at det ikke kommer vann forbi der (det gjorde det hos meg) *sjekk kupeviften din, og at du har lokket som skal være over der. ta spylerslangen å spyl på passasjersiden mens noen ligger i bilen å prøver å finne ut hvor det blir vått (da må bilen være helt tørr først så du er sikker på at det er komt inn når du spylte) :) noen tips bare. hehe Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 åh? Faen, har vært så mye problemer med døren, at jeg vurderer å bytte den ut. Ingenting virker på den siden uansett. *hyle* Hvis noen har en mørkelille Corrado dør, kontakt meg! Plasten har vært dårlig, men har fikset dette. Listen er også dårlig, men plasten skal jo ta dette vannet. Kan hende det er de tre drenshullene helt nederst som er tett. Var fattern som sa det var tre sånne på de fleste vw, men har ikke sett dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 da må du bare sette i gang å stuke, er de tette så fosser vannet inn i kupeen hvis plasten ikke er tett. Jeg er heldigvis ikke plaga med slikt i min bil. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg