yengis Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Gruer meg litt for å ta eu-kontroll på min 240, pga: jeg kjører med 35mm lesjöforsfjærer som er skrevet inn i vognkortet, men så har jeg kappa 2runder foran og 2 bak. Lurer på om dette er noe di vil finne ut av på eukontrol, eller om di bare sjekker at fjærene er i vognkortet. Hva blir konsekvensene for kappafjærer, avkilting eller etterkontrol? og ett spm angående ettermontert xenonkit i hovedlyktene på volvo240, hvor alvorlig er det hvis jeg blir stoppa av onkelpoliti, teknisk kontrol eller eukontrol? Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 LESJÖFORSfjærene senker bare 35mm, med TUV-papir. COBRA SUSPENSION senker 40mm, med TUV-papir.. noen som har erfaring med COBRA, kvalitet, kjørekomfort osv... JAMEX senkefjærer senker vell også 40mm med TUV-papir.. noen med erfaring med JAMEX, kvalitet, komfort osv.. finnes det andre senkefjærer som senker mer enn 40mm med TUV-papir? Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 finnes det andre senkefjærer som senker mer enn 40mm med TUV-papir? Nei. Om de ser det på eu'n får du vanlig 2-er feil på fjører og må dra hjem og bytte :) Ser de det ikke så........ Ser de det ikke! :P og ett spm angående ettermontert xenonkit i hovedlyktene på volvo240, hvor alvorlig er det hvis jeg blir stoppa av onkelpoliti, teknisk kontrol eller eukontrol? For å godkjenne xenon må man ha en sånn duppe-ditt som sjekker hvordan høyden er på nesa i forhold til rumpa, 300 ganger i sekundet. Og trur nok ikke dette kom som ekstra-utstyr på 240 gitt ;) Går ikke gjennom EU. Politi kommer HELT ann på hvem du blir stoppa av. Teknisk kan nok veldig fort stå igjen med skiltene dine. Det har de i allefall gått ut her i byn og sagt at de gjør =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg