Riisern Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Ny koster rundt litt under 1000:- Samme pris på repsettet så lønner seg forsåvidt å kjøpe hele pumpa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 er det en simpel sak å bytte den pumpa? og bilen går garantert igjennom PKK med ny pumpe?? jeg er veldig keen på bilen. men har akkurat brent meg på et bruktbilkjøp.. og har veeeldig lite lyst til å gjøre det en gang til.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Helios er det en simpel sak å bytte den pumpa? og bilen går garantert igjennom PKK med ny pumpe?? jeg er veldig keen på bilen. men har akkurat brent meg på et bruktbilkjøp.. og har veeeldig lite lyst til å gjøre det en gang til.. Pumpa sitter festet i to bolter og er lett å komme til og du jekker opp bilen foran. Etter skifting trenges lufting av bremsene. Ser ingen grunn til at den ikke skal gå gjennom kontroll etter bytte av denne. Tenker du på kjøp av den eller et bytte i annen bil? Helst bytte da jeg er avhengig av å ha en bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 tja.. bytte er jo ikke umulig.. men bilen min er kaputt, derfor jeg trenger ny bil. og er desperat på leting etter noe i prisklasse 5-8 tusen.. er kul umulig å finne noe som ikke er opprustet eller overprisa.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Helios tja.. bytte er jo ikke umulig.. men bilen min er kaputt, derfor jeg trenger ny bil. og er desperat på leting etter noe i prisklasse 5-8 tusen.. er kul umulig å finne noe som ikke er opprustet eller overprisa.. Hva er galt med din bil? Er det Jettaen du sikter til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Jetta'n ja. Motoren som er galt.. heh.. har sjekket alt og finner ikke feilen, den er bare død, virker som forgasseren har sagt takk for seg. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 En forgasser er jo ikke noe som ikke kan fikses. Er ikke interessert i et bytte da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 tja.. bytte.. hmmz.. egentlig er liksom den jetta'n tenkt som godprosjektet mitt.. jeg skal se på en kadett c city i dag. så skal jeg tenkte litt på et eventuelt bytte i kveld.. men som sagt.. jeg VET ikke helt hva som er galt med jetta'n og den har noe rust i skjermbuer og slikt. men jeg skal tenke litt på det i dag jeg. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Flotters...Keep me informed :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Sorry at det har tatt litt tid.. vært opptatt med jobbing.. det blir kadett c på meg.. fikk et uslåelig tilbud. så sjøl om jeg har lyst på en gammal vw mer enn en gammal opel så.. opelen er nemlig eu ok i 2 år og masse nye slitedeler Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Den er ok. Har fått fikset mye på bilen i det siste. Blant annet ny motor, varmen fungerer igjen og div innvendig så jeg har egentlig planer om å beholde den litt til. Lykke til med Opelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Bilen er desverre ikke lengre tilsalgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg