Gå til innhold

1970 VW Variant vurderes solgt/byttes

Ranger emnet

Riisern

Anbefalte innlegg

er det en simpel sak å bytte den pumpa?

og bilen går garantert igjennom PKK med ny pumpe??

jeg er veldig keen på bilen. men har akkurat brent meg på et bruktbilkjøp.. og har veeeldig lite lyst til å gjøre det en gang til..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

er det en simpel sak å bytte den pumpa?

og bilen går garantert igjennom PKK med ny pumpe??

jeg er veldig keen på bilen. men har akkurat brent meg på et bruktbilkjøp.. og har veeeldig lite lyst til å gjøre det en gang til..

Pumpa sitter festet i to bolter og er lett å komme til og du jekker opp bilen foran. Etter skifting trenges lufting av bremsene. Ser ingen grunn til at den ikke skal gå gjennom kontroll etter bytte av denne.

Tenker du på kjøp av den eller et bytte i annen bil? Helst bytte da jeg er avhengig av å ha en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. bytte er jo ikke umulig.. men bilen min er kaputt, derfor jeg trenger ny bil. og er desperat på leting etter noe i prisklasse 5-8 tusen.. er kul umulig å finne noe som ikke er opprustet eller overprisa..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. bytte.. hmmz.. egentlig er liksom den jetta'n tenkt som godprosjektet mitt.. jeg skal se på en kadett c city i dag. så skal jeg tenkte litt på et eventuelt bytte i kveld..

men som sagt.. jeg VET ikke helt hva som er galt med jetta'n og den har noe rust i skjermbuer og slikt. men jeg skal tenke litt på det i dag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at det har tatt litt tid.. vært opptatt med jobbing..

det blir kadett c på meg.. fikk et uslåelig tilbud. så sjøl om jeg har lyst på en gammal vw mer enn en gammal opel så..

opelen er nemlig eu ok i 2 år og masse nye slitedeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider