boost Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 dyrt...men ka ville effekten kommmet på viss det ikke hadde blitt gjort? stor forskjeld? Dyrt?? Er det noen som leverer billigere? Dette var inkludert varene også. Orginalt yter denne motoren 204 hk, og så mye mer en dette har ikke det orginale systemet kapasitet til uten mye hokus pokus. Selvfølgelig er det mulig å trikse det til, men det er mye jobb, og det blir heller ikke gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbovan Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 jeg kjører med megasquirt på bilen min. hadde i grunn lite peil på injection da jeg startet. bestilte printplater fra usa,og en brødpose med komponenter fra sverige. fikk en kompis som kan lodde ordentlig til å sette det hele sammen. alle programmer til dette ligger på nett gratis til nedlasting. det er også egne fora man kan studere ut og inn, og legge inn spørsmål dersom man lurer på noe. med MS kan man også logge turer man tar for så å kjøre det inn i MS Tweak som er et program som leser kryssningspunktene i lambdakorrigeringen og dermed lager et nytt forslag til deg som du kan legge inn, dermed vil du sakte men sikkert nærme deg en relativt god "kurve" for det optimale bør man nok ta seg en tur på rulla for å få tunet det skikkelig. var selv på rulla for en 14 dager siden og fikk tunet det optimalt utifra begrensninger ellers. fordelen med MS er selvsagt pris, siden du bygger alt selv. og forumet der man kan få hjelp. dersom man er litt usikker og ikke har lyst til å brenne alt for mange penger, kan jeg anbefale det sterkt. lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 For eventuelle Hondafolk som leser dette så kan jeg legge til at det er galskap å bruke noe annet enn en original Honda innsprøytningshjerne som er chippet og remappes via Uberdata, Crome (Pro), Turboedit, Neptune eller Hondata. Det eneste disse hjernene ikke kan gjøre er å kjøre direct-fire-tenning fra indviduelle tennspoler og antilag. Trenger man imidlertid disse er alternativet AEM EMS (plugges rett inn i originalt ledningsnett) med 4-kanals coil-drivere (2CDI?). (Merk at Hondahjernen har en to-trinns turtallsperre som gjør at man kan bygge opp maks ladetrykk bare ved å holde den på turtallsperra når man står på linja) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Dyrt?? Er det noen som leverer billigere?Dette var inkludert varene også. Orginalt yter denne motoren 204 hk, og så mye mer en dette har ikke det orginale systemet kapasitet til uten mye hokus pokus. Selvfølgelig er det mulig å trikse det til, men det er mye jobb, og det blir heller ikke gratis. Ingen upris i forhold til de andre aktørene her i landet. Men det er stort sett grisedyrt å få installert og mappet "datasprut" i Norge. Det er ikke uvanlig at timeprisen i forhold til arbeid kommer opp i 1K timen. Og da skjer ting på eget ansvar. Ryker det noe under bremsing så er det bare "sorry mac, sånt skjer..." Det er ikke alle bransjer her i verden som kan drive butikk på det viset. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 I det tilfellet jeg nevne her koster varene ca 19000, montering 2000 og mapping på Dynapack 3000. Kan love deg at timeprisen ikke er 1000 kr, sansynligvis langt nermere polsk nivå. Forøvrig ligger vel timeprisen på enkelte bilverksteder også nå på 1000 kr, uten at de utfører noe spesialarbeide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Må si meg enig m Boost på at timesprisen hannes er nærmere polsk nivå. var mange timer med jobbing før bilen ble klar til test kjøring. er altids noe som dokker opp som må fikses, som regelt småting å da flyr tiden avgårde. Men Boost kjorde en kjempe jobb m bilen. jeg er ihvertfall en meget fornøydkunde og syntes prisen er helt grei :wave Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Det jeg skrev var ikke rettet mot boost. Ut i fra det han skriver var vel det en bra deal. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 ja men d er jo bra. synes d var en bra deal den prisen ja.. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940tic Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 har ikke så mye peiling på dette men boost sin pris va ganske billig i forhold til alle andres......fin effekt i 240en då :pray ;) Siter Volvo 940 Turbo 93modell Volvo 740 Gle 86 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 syntes også han var billig. å veldig flink i arbeidet han gjør. blei meget fornæyd med effekten i 242`en ja... Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hmm, jeg må se å få matet min motor også :P men jeg har heller lyst på skrukompressor fra lysholm.. enda mer spesiellt :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.