b0rre Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Har en e30 med en m50b25 motor i, men jeg syns den drar dårlig i forhold til hva den m20b25 motoren jeg hadde i min forrige e30 gjorde. Motoren har en orginal e36 2.5 girkasse og en 3.25 diff fra e30. Motoren drar dårlig og jeg syns den fjusker litt. Har prøvd å få kontakt med diagnose utstyret mitt men finner ikke "modul" står det. Så jeg får ikke sjekka eller slettet evt feil på motoren. Har også kobla av lmm og bilen går helt likt med den utkobla som med den innkobla. Hva er feil? Trenger sårt tips og god hjelp her da dette plager med noe grusomt! Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Om bilen går likt med LMM frakoblet, må det være noe feil enten med LMM, kabler til LMM eller ECU. Når du kobler den fra, vil bilen gå i en nødmodus, og du må koble til diagnoseutstyr for å slette feilkoden som ligger i ECU. Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Er bare det at jeg ikke får diagnose utstyret mitt til å fungere. Har fullt CarSoft 6.5 utstyr men hjelper lite når det er null reaksjon.. Men skal se litt nærmere på det når jeg er ferdig å tilpasse e36 interiøret. Må visst bytte gulvteppe også så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg