knoff Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hvorfor var det ingen som fortalte meg at dette var en dritt jobb å at det var sinnsykt trangt a :P :P:P men, når endelig innsug var løst så krummet jeg rygg å gikk løs på eksos manifoil. til min store forskrekkelse knakk 3 av di forste 4 boltene tvers av uten at no særlig kraft ( enten er jeg driiiiit sterk eller så var boltene søppel. fordi det er så trangt å jævlig så må da toppen mil pelles av for å få lagd nye hull med gjenger :( hadde ikke veldig lyst til dette ass.. :knock: :knock: noen her som veit hvor det er billigst å lettest å handle pakninger? siden toppen må av alikevel, så koster jeg på meg ny topp pakning, eksos manifoil pakning, innsugspakning, topplokkspakning. arp bolter om det er å få tak i til en ikke helt gal pris (om ikke blir det nye standard bolter. tenkte jeg skulle lakke topplokket å ta en rens på resten av toppen samtidig. siden jeg har vært så lur å bare rivi av koblinger¨å slanger så hadde det vært supert om noen hadde giddi å postet noen close up bilder av toppene sine :) Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Heheh..Har 1 knekt bolt på min, så toppen skal av i vinter. Vil anbefale å handle deler til Polo Classic. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 til han? får jo ikke brukt delene om jeg handler di til han da :) hehe Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Handle deler FRA Polo Classic da:hammer Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hehe. japp. blir vel til det om han har :) han hakke no nettside med stæsj vel? Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hehe. japp. blir vel til det om han har :) han hakke no nettside med stæsj vel? Nope Da hadde det blitt for mye å gjøre kiddie Er jo bare hobby. Den vanlige jobben og skihoppingen tar for mye tid :lol Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Nope Da hadde det blitt for mye å gjøre kiddie Er jo bare hobby. Den vanlige jobben og skihoppingen tar for mye tid :lol hehe. skjønner skjønner :) men har du pakninger å sånt på lager eller? vil ikke ta av toppen, men blir nok helt nødt til det Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg