Tordie Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Kjøpte en golf GTi 16v for litt over 2 uker siden, egentli ganske fornøyd, men når bilen har stått på verksted i en av de 2 ukene er jeg litt usikker på kjøpet mitt. Men det var jeg som ødela "styre-snekka" som mekanikeren kalte det. Litt kjipt å tenke på at: hadde jeg bare kjøpt nytt batteri en dag tidligere så hadde ikke bilen vert på verksted i det hele tatt. legger ut et bilde fra salgs annonsen også, bare for å skryte:oohh synst den ser ganske kul ut egentli... selv kan jeg ingenting om skruing. så den biten ovelater jeg til et eller annet verksted hvor jeg en befinner meg;) og bildet ble av hvor??:uhhmmwhat?: Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Kjøpte en golf GTi 16v for litt over 2 uker siden, egentli ganske fornøyd, men når bilen har stått på verksted i en av de 2 ukene er jeg litt usikker på kjøpet mitt. Men det var jeg som ødela "styre-snekka" som mekanikeren kalte det. Litt kjipt å tenke på at: hadde jeg bare kjøpt nytt batteri en dag tidligere så hadde ikke bilen vert på verksted i det hele tatt.legger ut et bilde fra salgs annonsen også, bare for å skryte:oohh synst den ser ganske kul ut egentli... selv kan jeg ingenting om skruing. så den biten ovelater jeg til et eller annet verksted hvor jeg en befinner meg;) og bildet ble av hvor??:uhhmmwhat?: er desverre sånt som skjer =/ hva må du legge ut for å fikse dette da? Til å være førstegangs bil gjorde du et smart valg :P 129 eller 139 hester? GTI 16v kan fås med 129 og 139 hester ;) ta og send meg bildene dine til meg så skal jeg legge dem kjapt ut ;) aron_32@hotmail.com her er bilen det er snakk om ;) ser veldig bra ut ass! 2dørs, riktige felger.. Hvor mye er den senka osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 er 129hk i følge vognkortet... mer vet ikke jeg;P Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 okey..de går etter en motorkode for å se hva du har. om du hart 129, eller 139..men husker ikke disse motorkodene nå :p men veldig fin bil du har fått deg, like fin og bra i lakken som det ser ut som eller? ser nesten ut som om du har g60 breddere på bilen =S (rett meg hvis jeg tar feil folkens) ;) har du en link til salgs annonsen? også må du bli medlem her vettu: http://www.vwaudi-club.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 fyren jeg kjøpte den av viste ikke hvor mye den var senka.. har egentlig fortalt det jeg vet om den, som sagt har jeg ikke allverdens peiling.. men håper å plukke opp en ting eller to i løpet av tiden jeg har bilen... Må forresten ut med ca. 2000,- pluss arbeid for å få fikset problemet...=/ Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1591733 her er linken, var litt dyr. men verdt det synsest jeg;) Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Grattis med bilen & WELLCOME TO THA CLUB! =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 ser ikke ut som et ukjøp, men prisen var kanskje litt mer enn det jeg hadde gitt. en ting du burde gjøre..er å kjøpe noe som heter "bumper shine" og kline det på fangerne dine og den GTI vingen din..de så litt slitne ut i fargen ;) men veldig fin bil du har fått deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Eller bruke varmepistol. Kr maskinen har 139hk Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 jo, takk:) blir vell noe av det jeg kommer til å gjøre når den kommer hjem fra verkstedet;) Men først skal den kjøres, savner den litt... Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 jo, takk:)blir vell noe av det jeg kommer til å gjøre når den kommer hjem fra verkstedet;) Men først skal den kjøres, savner den litt... Nå må du kjøre pent og behandle den bra da ;) hehe.. Åssen er det med rust på denne bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 meget lite rust faktisk:D Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred_S Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Fet bil det der ! Edition one og ja, samme som eg har det. Er min første bil og faktisk.. :) Er G60 breddere som er på bilen ser det ut som ja, orginalt på edition one det... :) Turtlewax sin bumper shine fungerer forøvrig utmerket på matt plast !Tar vekk størknet poleringsmiddel og plasten ser ut som ny igjen ! :) Men ikke få det på lakken, er fett som faen og et helvette å få vekk ! ;) Motorkodene på 16v er : PL: 129 hk KR:139 hk Er samme motoren bortsett fra noen små ting. :) Men syntes at prisen på den var ganske stiv ja, selv om det ser ut som at mye slitedeler på den er byttet. Er den orginal ellers i understell, motor og drivverk ellers da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hvis du hadde sett her hadde du sett motorkoden med en gang ;) Har du noen planer for bilen, da? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred_S Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Eg vet hva motorkodene er eg.. ;) Bare opplyste om det til info.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg