sjefen244 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 noen som har montert led kit under en vw passat stasjonsvogn 1998 mod før. har planer om å gjøre det og tok en titt under i dag men dær er det jo potte flatt, så rørene vil jo knekke med en gang jeg kjører over en fartsdomp. noen som har noen bilder av hvordan det er gjort så hadde det vært fint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinM Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Eg monterte led undercar kit på ein golf ein gang, den og var flat under, då boret eg berre små hull å skrudde røra fast med skruene som følgte med. (selvborande skruer eller noko sånt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefen244 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 monterte festene med klæbb å tett jeg. hadde ikke lyst til å bore hull. funka fint d. limet blir jo nestn som spakkel når det tørker også slipper jeg at hullene til skruene hadde begynt å ruste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg