Bambo Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 LEgge ut en snik titt av vinter prosjektet mitt da.. Bilen er en 90 mod vectra 2000 fwd. Kjøpte den som ett rep objekt da det er noe herpa ventiler etter register ras, samt noe rust i kanaler og hjulbuer. Ellers er bilen ganske grei, minimalt med bulker og riper. Eneste er att det er en del stein sprut i front å der titter bilens tidligerer signal gule farge fram.. Ellers er den bra utstyrt med 4 x el vindu, el soltak og digitale instrumenter. Planen er å få bytta toppen nå så fort som mulig å få den kjørbar igjen. Så parkere når snøen kommer, å få bytta kanaler og hjulbuer, samt sandblåse den unner og innvendig. Ta all små rust som garantert dukker frem.. Så få lakka den opp igjen en gang inna våren. Har å kjøpt meg 5 bolta understell fra Calibra Turbo, så mulig det blir utskifting av felger. Om jeg da ikke innvesterer i høls turbo skiver da. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 fett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboknoll Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Blitt bilen min det nå se... Siter 90` Vectra 2000 16v 91` Vectra 2000 16v 4x4 96` Combo 1,7 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg