ingevel Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 en slik. er det gode biler? http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10951795&sid=xz9az48wIjQ427561 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Å spørre her om dette er gode biler er vel som å spørre i kirka om Gud er god. Du vet svaret før du spør;-) Absolutt gode biler. Med V6 er det jo selvsagt en ulempe at den er litt dyrere å mekke på. I tillegg til alt det vanlige man må sjekke, bør du f.eks. sjekke at reg.reima ikke går på overtid. Vil tippe at den koster noen laken å bytte på V6. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 v6 er kjempeflott!!!ikke så dyrt hvis du klarer og skru litt, selv, fyfaen fikk lyst på den stv vogna selv. hadde 2.5 sedan før cd utgave, kjempebil, angrer den dag i dag at den er solgt, gar en 2.0 b i garsjen, kjempegod og kjøre :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 v6 er kjempeflott!!!ikke så dyrt hvis du klarer og skru litt, selv, fyfaen fikk lyst på den stv vogna selv. hadde 2.5 sedan før cd utgave, kjempebil, angrer den dag i dag at den er solgt, gar en 2.0 b i garsjen, kjempegod og kjøre :) då banke damo deg...da e ho så skal ha den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 snakk norsk så skjønner jeg litt hvertfall. du skal banko meg?haha Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Han mener vel at dama has skal banke deg? Er god bil dette men regner med at den bruker litt suppe med automat. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 bruker ikke en dritt suppe, iforhold til en Opel Senator 3.0! Og dama hans skal banke meg, ja hvorfor ikke, det hadde vært litt gøy, kansje hun hadde kommet over meg og plutsligt funnet ut hvor deilig jeg var og ops var utro litt ;) men kjøper du bilen skal jeg love deg :mat du kommer ikke til og angre, bare prøvekjør den først. og da tror jeg du blir "hooket on the omega feelin" Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg