Gå til innhold

Kadett GSI etterlysning!

Ranger emnet


ultimateVW

Anbefalte innlegg

samme motor ja, jeg kjøpte inn masse jeg men vraka bilen så si etter noen mindre bra natt til søndags turer :drive2 kjøpte jo eds 3, stor ic,6trinn kasse osv osv osv. men ga opp etterhvert

 

ellers satte jeg på zinterclutch,ny eksos,calibra turbo skinn stoler + div. meget bra for rust da, tatt litt nå ved bakre skjermbue bare. ellers er den rustfri. helt utrolig!:hellothere:

 

+jeg havarte motoren 2 ganger og bytta alle ventiler osv osv++:angry:

 

er kjørbar og slik igjen nå snart,bare igjen å lakke. sveist badlook på pansret, blir lik som den var utenom det

 

bilen har blitt godt brukt kan du hilse å si!! :titties:

 

bilde. banekjøring 2005

 

kdgsi.JPG

 

kanskje jeg skal kjøpe den igjen, hehe. neida :sombrero:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann,det var ikke lite:-)

myye påkostet men i de rette endene. Ble det diff.sperre på den med 6trinns kassa?

 

Den spant noe voldsomt med den org 16v kassen som sto i. Godt gjort at den i det heletatt tålte alle kreftene, eller tok den kveld senere?

 

Du har ikke hatt den på ei rulle?

 

Det var lite rust husker jeg. Var vel derfor han kjøpte den for ombygging vil jeg tru.

 

Artig bilde:driving

Hvordan gikk det der?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hvor du får det fra at den spant så voldsomt men, var mest sluring før jeg bytta clutchn vertfall....

 

gikk greit på bana men røyk vel sunt noe hver gang he..

 

 

stemmer det thamazter... mange meninger om det hekksjørtet.

var noe eget med det må jeg si meg enig i... var lissom bare helt rett ned uten noe fasong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hvor du får det fra at den spant så voldsomt men, var mest sluring før jeg bytta clutchn vertfall....

 

gikk greit på bana men røyk vel sunt noe hver gang he..

 

 

stemmer det thamazter... mange meninger om det hekksjørtet.

var noe eget med det må jeg si meg enig i... var lissom bare helt rett ned uten noe fasong...

 

 

Den gjorde iallfall det etter ombygginga. Noen år før du kjøpte den?

Den har blitt brukt her også skjønner du:m'm:

 

Like greit mener jeg angående hekkskjørtet. Scoopet var også mest bryderi.

Tok ikke lange tiden fra lakkering at det sprakk der.

 

scoop i stål nå?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjorde iallfall det etter ombygginga. Noen år før du kjøpte den?

Den har blitt brukt her også skjønner du:m'm:

 

Like greit mener jeg angående hekkskjørtet. Scoopet var også mest bryderi.

Tok ikke lange tiden fra lakkering at det sprakk der.

 

scoop i stål nå?

 

hoi hoi.

 

neida er vist glassfiber nå å ja, har sparkla å slitt for og få det pent også.. skjærte ut hull under å jeg etter jeg fikk bilen trur det kanskje holder lengre da før det sprekker siden da kommer lufta ut ett sted værtfall...!

 

skal sikkert innpå verksted der den står de kommende dager så kan jeg sikkert ta ett bilde åssen den står nå. :driving

 

ikke at d egentlig er no å se men er da på bedringsvei har jeg sett..

 

siste bilde jeg tok av den, med alle 3 kadetta samla, var tider det gitt hehe

 

27305324.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår