oletider Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jada, stressa i hele dag med å få ut motoren, men får faen ikke motoren løs fra girkassa, har løsna alle muttere og bolter rundt motor/girkasse, motorfester også løsna,turboen,downpipe,toppen og innsug med forgasser er også av noe mer som må gjøres? trenger hjelp litt fort enkli, sko hatt den ut før kvelden er over Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 MAKT!!! viss den girkassen har stått på i mången år så henger den som FAEN, prøv å lirk litt på han til sidene og nykk til mot deg selv alt du klarer og prøv med å sette ett lite spett eller noe sånt i overgangen og slå til, til slutt så gir det seg, har selv gjort det ett par ganger, og einaste som har fungert er makt;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 oki, var bare litt skeptisk , vil ikek ødlegge noget, men får ut å prøve igje nda, men masse makt. takk får hjelpa da Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Hvorfor ikke bare løfte ut begge deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Er enklere og ta ut begge deler og skilje delane når du har fått dei ut fra bilen. Da burde det ikkje vere noko problem. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 har fått ut motoren nå, skal se om jeg kan få sladda inn noen bilder, noen som har et tips om hvordan jeg kan finne ut åssen blokk jeg har? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 har fått ut motoren nå, skal se om jeg kan få sladda inn noen bilder, noen som har et tips om hvordan jeg kan finne ut åssen blokk jeg har? står på ein av sidene det Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 oki, får se etter i morgen da bilder: Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 kaffor du tar den ut då Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 åffår jeg tok ut motoren? fordi jeg må bytte ringer vartfall om ikek stempler også, blokka er så slitt at stemplan er for små liksom, så lurer på å bare bytte blokka heller, får se når jeg får den nye motoren bare. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 åffår jeg tok ut motoren?fordi jeg må bytte ringer vartfall om ikek stempler også, blokka er så slitt at stemplan er for små liksom, så lurer på å bare bytte blokka heller, får se når jeg får den nye motoren bare. å ja såpass Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg