simvik Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 jeg har nettop kjøpt meg en xc90, 2006 modell, og tenkte å legge opp en litt heftig sub, noen som vet hvordan jeg kan koble opp dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_power Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Skal du bruke orginal stereo`n? Siter Volvo 4 Life Volvo S60 2.0 Turbo http://www.bilforumet.no/x60/182565-volvo-s60.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simvik Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 ja jeg tenkte det.. men er jo et kjent problem med cd veksleren i disse bilene så vi får se hva jeg klarer å skaffe. men man får jo bilen med en sub levert fra volvo, så burde jo ikke være så vannskelig å koble på sin egen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Bare å kople seg innpå høytalerne i bakdørene og kjøre de signalene gjennom en Høypass-Lavpass omformer som du kjører inn i forsterkeren. Resten gir seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoexperten Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Lykketil gutt!!!! hvis du skal montere u-orignal woofer. orignal woofer må programeres hos volvo, foresten på xc-90 sitter det most anlegg dvs hele entertainment anlegget er koblet i ring (serie med fiber optiske kabler og som sender lyspuls i hele ringen) hver komponent har egne computer som kommuniserer med hverandre og disse har en sikkerhets funksjon for uorignale deler. ( Security on most) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg