superkul Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hei. Var ute å kjørte en dag, så plutselig fikk jeg den ikke i 2 gir, og deretter ikke inn i 1gir :( Revers, 3 og 4 funker fint. Går ikke i 1 og 2 uansett hva jeg gjør. Uansett om motoren er i gang eller ikke. Noen som har erfaring med dette? :) Siter Volvo 940 x: Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Har akkurat byttet kasse pga samme problemet, min var bare utslitt. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 gratulere, ditt første kasse ras:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 ingen problem overhale M46, viss du ikke har planer om sette i anna girkasse da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 er ikkje så vansklig altså Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Jeg må ta opp dn "sperra" t reversen, ta stikka litt over ditt, og leite meg frem til 1 & 2 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Jeg må ta opp dn "sperra" t reversen, ta stikka litt over ditt, og leite meg frem til 1 & 2 :P Hehe, hørtes ut som min jo, den var akkurat likens helt til det smalt så var 2.gir borte. :D Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Höres ut som om det er den plata på toppen av kassa som er utslitt bare, den me de "spora" til de forskjelinge gira i! Eller så har du skikkelig slitte "foringer" på spakstellet ditt. Så er du litt heldig så er det ikke noe "ras"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 For du får ikke selve gir spaken i 1 gir? Eller får du spaken "i gir" uten om at den går i gir? :P hvis du skjönner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superkul Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 får ikke spaken i gir! Siter Volvo 940 x: Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg