Gå til innhold

Høytalere i bak dørene!!!

Ranger emnet


N0_Fear

Anbefalte innlegg

Lurte på en ting ang høytalerne i min bil. Ser ut som om jeg har høytalere i bakdørene mine. Er i allefall hull og deksler til dem. De spiller ikke. Er de der i det hele tatt? Må jeg sette inn høytalere der? Eller er det noe om kobling på spilleren i bilen min. Bilen er 01 mod.

Mi mor har en 03 mod. Å der er det lyd i høytalerne i bakdørene.

 

Noen som har noe peiling ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikkert at du har høyttalere der, av en eller annen merkelig grunn er ikke dette standard selv på highline:confused:, sjekk bak på spilleren din, se om det er mange ledninger som går fra isopluggen.. er det ikke høyttalere i bilen din, må du kjøpe nye deksler, da de som står dær er tette, legge opp ledninger, og montere inn høyttalerene. dette gjelder i hvertfall passat, så jeg regner med det samme gjelder golfen din.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. rart at dette ikke var standard på highline.

Jeg skal ta og sjekke opp i det. se bak spilleren også.

Takk for gode tips og svar ifra deg..

 

Men lurer på en annen ting.

Mi mor har jo en 03 mod highline. Der er det høytalere bak.

Så er jo litt rart at det ikke er i en 01 mod, men er i en 03 mod.

Var det bare enkelte utgaver av disse bilene som ikke har høytalere der eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Da er det mest sannsynlig ekstrautstyr:

Visste faktisk ikke dette jeg. Trodde faktisk highline modellene kom likt med alt igrunnen, bortset ifra det som ble bestilt ekstra.

Så må kansje ta ut spilleren å se. Event se i dørene som du snakket om.

Får håpe alt ligger til rette der med høytalere og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke høytalere bak originalt i highline. Har selv en 2000mod der det ikke var. Trenger ikke å skifte de dekselen som er der. Ville hvert rimelig meningsløst for Volkswagen å sette noen tette deksler der da det koster mer å lage to forskjellige deler. Det er noe filt i dekslene som er bare å rive ut. Då har du samme deksler som framme.

 

Kan heller ikke forstå at du har en spiller som bare støtter to høytalere i en bil fra 2001. Har ennå ikke hørt om en spiller der dette er tilfelle, dessuten hadde du da ikke hatt muligheten for å stille fade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke værre enn å bare ta ut dekselet til høytaleren å se om det er høytalere inni der eller?:) Håper det ordner seg for deg..er det tomt der så får du lett tak i noen bedre høytalere enn orginalt, som sagt før her i posten:)

 

Er sjeldent å høre om en spiller som kun støtter 2 høytalere..må vel være "den nye mote" etter gramofonen det da eller?:D neida:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt opp dette før og gjorde en undersøkelse med kompisen. I bakdørene er det plass til høyttalere, men det er ingen høyttalere. Vi hadde håpet på at kablene var trukket også, men det var ikke tilfellet heller. Hvis du skal sette inn ekstra høyttalere bak, da har du litt av en jobb å gjøre. Eller jobb og jobb, enkel sak å sette inn høyttalere, men det vil nok ta tid å trekke kablene.

Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Jeg har alt klart liggende under senga; høyttalere, rammer og kabler. Har bare ikke giddi å sette dem inn fordi jeg trodde det var masse jobb. Hvordan foregår kabeltrekningen? Må nevne at jeg har en original anlegg med kasettspiller og CD-veksler, aner ikke åssen jeg skal få den ut.

 

(Dette kan være nyttig info for trådstarter også)

Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår