pr0spect Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 ta av dørpanelene. sette på rammen, montere høytalerne til rammen. trekke kabler, koble til høytalerne. så setter du sammen dørene igjen. barnemat Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N0_Fear Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Sier du det? Jeg har alt klart liggende under senga; høyttalere, rammer og kabler. Har bare ikke giddi å sette dem inn fordi jeg trodde det var masse jobb. Hvordan foregår kabeltrekningen? Må nevne at jeg har en original anlegg med kasettspiller og CD-veksler, aner ikke åssen jeg skal få den ut. (Dette kan være nyttig info for trådstarter også) Har akkurat samme orginal spiller som deg... Så nyttig info for meg også.. En bekjent har også slik spiller. Men cd-veksleren finner han ikke! Blir noen modeller ikke levert med cd-veksler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Lettere sagt enn gjort pr0spect. Som jeg sa før, vi har prøvd det en gang før. Å ta av dørpanelene og sette inn høyttalerne er enkelt, men å få ut originalanlegget og trekke kablene er ikke det. Aner faktisk ikke om det er plass til flere høyttalere bak det engang. Tok kontakt med bilforhandleren her i byen og de ville ha 3000 for hele jobben. Hva må man gjøre for å få ut anlegget? Ha spesialverktøy? Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Lettere sagt enn gjort pr0spect. Som jeg sa før, vi har prøvd det en gang før. Å ta av dørpanelene og sette inn høyttalerne er enkelt, men å få ut originalanlegget og trekke kablene er ikke det. Aner faktisk ikke om det er plass til flere høyttalere bak det engang. Tok kontakt med bilforhandleren her i byen og de ville ha 3000 for hele jobben. Hva må man gjøre for å få ut anlegget? Ha spesialverktøy? å det er mye enklere enn det du tror! Kom til trondheim gjør jeg det for halvparten;) på rekordtid. Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Hehe skulle ha gjort det hvis jeg ikke hadde bodd i Østfold :p Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg