Rmodalen Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 hei jeg har en golf 2. Når jeg starter bilen så kommer det en "tikke" lyd. men prøver å sette bilen i gir. så skjer det ingen ting. akkurat som kløtsjen ikke tar noe tak. noe som kan hjelpe meg? Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Er clutchen din veldig lett(lettere enn vanligt mener jeg )??? Kannhende at wieren er slitt vist du ikkje får satt denn i gir. sett bilen i gir mens motoren er stoppet og så prøv og start. drar bilen fremmover da er det nokk wieren din :) mvh alf arne hauso Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 starter bilen og setter den i gir. uten og tråkke på clutchen, men ingen ting skjer! Kan clutchen være gåen? Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 er nokk gåen då jah. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg