Eriik Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Lørdag er banekjøringsdag hvor all fokus er på banekjøring. For de som ønsker å teste bilen sin på bane er dette dagen å gjøre det på. Man trenger ei heller ha erfaring for å kjøre på bane, og vi har også med oss en erfarene instruktør som kan være med i bilen for å lære banekjøring. Søndag er utstillingsdagen, men hvor det også blir banekjøring. Utstilling av bilene foregår søndag med premieutdeling mot slutten av dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Vi kommer två bilar från Göteborg, en blå Corrado 1,8t & min Lupo GTi. Det ska bli väldigt roligt att få köra på Rudskogen!:driving Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Jag tackar arrangörerna VACN för idag, verkligen kul att få köra lite på Rudskogen. Fick väl kört 15mil med Lupon ungefär, väldigt teknisk bana, och trots att jag har varit där förut många gånger så tyckte jag den kändes så liten och kort när man satt i bil.:driving Många fina bilar fick man sett också, kommer gärna tillbaks en annan gång! Jag tog lite bilder, dessa ska jag gå igenom i morgon och kommer sen lägga ut länken här i tråden!:cheers: Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Kjempe bra treff!! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Jag håller med, kul att få vara med och köra lite i grannlandet! Jag tog lite bilder på lördagen när jag var där, tog mest på eftermiddagen när det hade börjat regna lite som ni kanske kan se på bilderna (lite suddiga)... Bilderna ligger HÄR. Några bilder då: Tidig avgång från Göteborg på morgonen.:zzzz: Depåstopp i Tanumshede för att fylla upp tanken med E85 på Mikas Corrado 1,8t, visste inte om det fanns nån närmare station, 3 jeepdunkar med E85 i bagaget och full tank borde ju räcka hela dagen. Nollgradigt utomhus men jättebra väder. Väldigt mycket dimma hela vägen upp också, snart passeras Strömstad. Vi var nästan först uppe i depån men det tog inte lång tid så var det fullt med folk, sen drog förarmötet igång. Väldigt trevlig einser med 'rätt' motor i, stod brevid oss i depån. Dekaltrim.:cool: Ratlook Jetta.:yummy: :cool: Svensk R32:a stationerad i Ålesund, en exporterad Göteborgare.;) Många fina S2 bilar på plats. Några fina avanter fanns det också! Clean! Semesterpackningen får precis plats i Corradon, notera 4st 17" r-däck i baksätet, perfekt med plats.:cool: Uddevallabron, bara 10mil kvar hem. Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Var morro å henge på deg på banen. Ble overasket over hvor bra den bilen din gikk. Hvor mye veier den egentlig? 600 kg ca? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Var morro å henge på deg på banen. Ble overasket over hvor bra den bilen din gikk. Hvor mye veier den egentlig? 600 kg ca? Tack tack! 600kg hade varit kul om bilen vägde ja.:oohh Nei bilen min väger ca 920kg utan mig i, 1000kg med mig i då alltså. Motorn är en 1,6L 16V på 125hk (samma som i Polo GTi). Det är ju en modern bil som ska vara bra på att krocka, järnvägsräls (typ) i dörrarna och sånt så dom blir in så mycket lättare än denna utan att såga i plåten.:D Det hade gjort gott med 100hk till så man kunde hänga med på raksträckorna också...:well: Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Var oppe der på søndagen og filma litt av kjøringen. Dårlig plassering av kamera + dårlig kvalitet.(Første gang jeg gjorde dette her) http://video.google.com/videoplay?docid=2449541007356466092&hl=en Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg