Megamann89 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Har hørt mye forskjellig om dette men hva er best etter sand blåsing 1.rust killer 2.2k epoxy 3.sparkel 4.Fyller eller 1.rust killer 2.sparke 3.fyller 4.epoxy Det er snakk om flekker. Men skal jeg matte netd et bra område rudt der jeg har sandblåst slik fyller osv fester seg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Denne tråden står som "sticky" når du klikker deg inn på lakk delen av forumet her, og der finner du svar http://www.bilforumet.no/lakk-og-karosseri/90375-how-to-sparkle-plast-og-stal-fjerne-utapa-rust-sproyte-grunning-og-lakk.html Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Hei. Har lest den guiden. Men noen sier at gunninga skal til slutt og noen sier at den skal etter rustfjerninga ? Noen formeninger om dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frosten74 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 ja det lurer jeg oxo på trur grunninga må på før sparkling . Siter Stone-Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Ville nok tatt å grunna først.. Hvertfall over der det har vert rust før.. NR.1 er nok best Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frosten74 Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Ja jeg satser på det .. Siter Stone-Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Det er vel det jeg har tenkt til å gjøre. men har hørt mye forskjellig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Har du bart metall med sparkel på og grunning på, og det blir hull i grunninga, vil vannet trekke igjennom sparkelen til stålet under og skape rust. Og dette er jo ikke verdens mest positive ting :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 ok. men tenkte å legge 2 k epoxy grunning rett på metallet , så sparkle, fyller og lakk. 2k epoxy grunninga er vel den eneste grunninga men kan sparkle på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg