VeilSide Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Er det noen som har noe peil på denne bilen? (Hvis den heter det da) Snakka litt med far min i går og han sa han hadde en kompis som hadde en slik stående. Dene blir ikke brukt og jeg tenkte å kanskje se litt på denne i morra. Selv har jeg 0 peil på åssen bil dette er. Eneste jeg vet er at det er en RWD pickup som er laga i Tyskland. (vet og vet...blei fortalt iallefall) Har lenge tenkt på å kjøpe en bil med lastemuligheter og har da tenkt litt på en "pizzabil" men er fult åpen for andre ting. Bilen skal koste minst mulig og far min mener at dette er en grei fyr som eier bilen og 1500,- er fullt mulig. Eneste er at bilen ikke har skilt...men uansett hadde tenkt å se på bilen i morra på åssen stand den var i. Skulle vist ikke være så vanskelig å få skilter på den. Så...er det noen som har noen formening om denne bilen? Bilder osv? På forhånd takk Edit : Etter som jeg fant ut blei denne bilen laga fra 50-69? Stemmer dette? Fant også ett bilde av bilen Likte denne jeg ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Jojo, få på Veilside styling på den så blir det bra vettu! :D Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg