Gå til innhold

Xtreme Cars Show - Street Finals #2. På Biltema i Skien, Lørdag 15 September!

Ranger emnet


Filipino

Anbefalte innlegg

Treff nr 2 i rekken av 4 dagstreff som arrangeres i skien/Porsgrunns's området for å samle bilmiljøet.

Det forrige treffet var 16.Juni i Skien, på parkeringsplassen til kvik langs bøleveien.

Her kom det godt over 40 biler og stemmningen var på topp. Det samme var været og treffet ble en kjempesuksess!

 

Dette er et treff for alle typer biler og sjangere/stiler.

Alt fra gatebiler, showbiler, stereobiler til amcars og hotrod's!

Målet med treffet er å samle så mange som mulig som deler interessen bil og ha en kjempebra dag sammen!

 

Info:

 

Sted: Biltema, Skien

GPS: Grønlikroken 3. Kjørbekk. 3735 SKIEN.

Dato: Lørdag 15 September

Tid: 12.00 - 16.00

Pris: 50 Kr pr bil (non profit, kun for å dekke kostnader).

OBS: Besøkende og passasjerer er såklart gratis!

 

PS:

Innslipp starter kl: 10.00 og premieutdeling vil være kl: 15.30!

 

Under dagen kommer det til å være:

 

- Bilutstilling

- Bilstereo

- Musikk med dj

- Konkurranser

- Salg av mat/drikke

- Div. Stands

- Premiering

 

Vi kommer til å sette opp en stand med stort musikk anlegg med dj og her vil også vårt fine premiebord være.

Dagens konkurranser vil bli avholdt underveis som treffet pågår.

Det vil være salg av mat og drikke til veldig rimelige priser.

Ekstreme bilstereo biler vil vise hvor mye stereo man kan få i en bil og hvor høyt det kan spille.

Det vil være mange forksjellige stands og mye interessant å få med seg!

Og variasjonen i utstillingen vil være stor og passer for store som små, samt alle smaker.

Biltema vil være åpent under hele dagen.

 

Det vil også være en premiering av bilene som er utstilt.

Og de fineste bilene vil hente hjem en kjempefin pokal, samt heder og ære!

I motsetnig til vårt første treff dropper vi klasseinndelinger.

Og premierer istedet de 10 fineste bilene. En "TOP 10" premiering, hvor alle prisene er førsteplasser som er likestilt. Altså de 10 fineste bilene på treffet uten rangordning eller rekkefølge!

Dette er da uavhengig av stil/sjanger, men bedømmingen vil legge vekt på det totale resultatet og helheten i bilen.

Og dommerene ser etter hva som er en fin og spesiell bil, så her stiller alle biler likt.

 

Her er mulighetene store for å plukke hjem en pokal fra vårt fine premiebord!

Så har du en fin bil som du vil stille ut på Xtreme Cars Show - Street Finals #2 !

Da kan du enten møte opp på plassen den 15:ende September, eller helst sende meg en mail med info om bilen så er du sikret plass!

Dette sikrer da deg en god plass.

Evt. "drop ins" får komme til etter kapasitet. Men bare å møte opp uanmeldt, vi forutsetter at det er plass til de fleste!

Etter betalt deltakeravgift på kr 50.- så mottar du et deltakernr som må plasseres i frontruten.

Da er du med i bedømmingen og har sjans til å vinne en fin pokal!

 

Ved forhåndspåmelding sender du dette til:

 

kenneth.kjos(a)gmail.com ---> (a) er @, vil slippe spam!

 

Send da med; bil, bilinfo, eierinfo og bilde!

 

Vi i XCS komite'en gleder oss til å møte alle bilutstillere og publikummere til en kjempemorsom dag!

Møt opp og ta med venner og kjente...

Så vi håper på fint vær og godt oppmøte!

Håper alle som var på vårt første treff vil ta turen tilbake og ønsker alle nye utstillere hjertelig velkommen.

 

Mvh

Kenneth Kjos

Arrangementsansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem er dommere denne gangen ??

 

Du sa sist at det skulle bli noen 3 parts dommere, som ikke hadde noe med dere eller andre å gjøre..

 

Bare lurer :)

 

Heisann,

 

Prøvde forrige gang å leie inn dommere. Men var svært uheldig!

Så det vi prøver på nå er å blant annet å kutte ut klasseinndelinger og bytte om til top 10!

Da vil det være 10 forskjellige prisvinnere. Og det vil gi utstillerne større sjans til å vinne ettersom at alle da har sjans på 1 av 10 priser istedenfor kanskje bare å stille i en klasse.

Jeg håper og tror dette vil gi rettferdige vinnere!

 

På dette treffet kommer jeg bla. selv til å være dommer, så jeg kan få gjort bedømmingen slik jeg ønsker. Og da kunne stå ansvarlig for premieringen!

Min egen bil er da ikke med på bedømmingen og utenfor konkurransen på dette treffet.

Og vi kommer nok til å prøve å hente inn hjelp fra enten KNA Telemark eller AmCar klubben om de er interessert. Det skal iallefall garantert være dommere som er kvalifisert til jobben!

 

Får håpe du vil komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS OBS:

 

Biltema har bestemt seg for å forlenge sine åpningstider lørdag 15 september. Som følge av Xtreme Cars Show!

Biltema sine åpningstider vil være fra 09.00 - 18.00.

Grunnet vårt samarbeid med ledelsen i Biltema vil naturligvis treffet vare til kl 18.00 også!

Med premieutdeling kl 17.30.

 

Biltema har ekstra åpent for å ønske alle publikummere/utstillere velkommen. Ekstra gode tilbud vil det også være denne dagen!

 

Får håpe dette ikke forårsaker noen problemer for noen...

 

Mvh

Kenneth Kjos

Arrangementsansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DB Konkurranse:

 

Det kommer også til å kjøres DB konkurranse denne dagen. Så om du har et anlegg i bilen din som du ville prøvd ut.

Så kan du få gjort dette på Xtreme Cars Show!

 

De 3 beste resultatene vil bli premiert i rang ordningen 1-3 plass!

Fin pokal samt heder og ære til vinnerne;)

 

Møt opp med din bil og delta i DB Konkurranse!

 

Radio Grenland:

 

Radio Grenland er Grenland sin lokal radio og vil stille med egen stand. De vil sende treffet "live" over luften!

Samt stå for mye og god musikk under dagen.

 

Litt av hva som vil skje på Xtreme Cars Show!, flere ting er under planleggingen og forvent flere overraskelser underveis på treffet!

Og om noen har lyst til å kanskje ødelegge litt dekk, så vil det kanskje bli arrangert en uoffisiell burning på en parkleringsplass like ved Biltema.

Absolutt å få med seg om noen førere ønsker å få brukt bilen skikkelig!

 

Mvh

Kenneth Kjos

Arrangements ansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du mener at det KUN er en gruppe menesker som har lov til og ha DB drag konkuranse? må da for faen være lov for andre og få til noe og?

 

dB-dragracing er en egen organisasjon. Håper folk er voksne nok til å respektere det! Bare sertifiserte dommere kan holde en dB-dragracing konkurranse!

 

Om det hadde blitt kalt db-konk, ja DA hadde ingen klagd. Men dB-dragracing er noe eget, og vil selvfølgelig ikke at folk skal missbruke det navnet!

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen er rettet! Og beklages...

Grunnen til at det skjedde var pga av uvitenhet!

 

Håper dette tas med forståelse og at det respekteres at det hele ble ryddet opp i umiddelbart som jeg fikk se det!

 

Ber om at de som har skrivd ang. denne feilen sletter sine innlegg. Så fokus ikke blir på dette. Synes dette ødelegger tråden!

For mye O.T.

Og fokuserer ikke positivt på treffet!

 

Håper at det skjer! Gjensidig respekt.

Beklager min feil. Og håper dere kan respektere mitt ønske da?

 

Mvh

Kenneth Kjos

Arrangementsansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er over 50 bilder fra treffet ;)

 

http://picasaweb.google.com/bronken/Xtremecarshows15September07

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var et brukbart treff da.. men syns folka dro hjem så tilig..

var der en stund selv.. så måtte jeg hjem og varme meg (blåste jo stiv kuling der oppe jo.. hehe)

og når jeg kom tilbake like etter 17.00, så var alle utenom en amcar vekke.. og en del andre var borte og.. litt dumt det da.. hadde håpet det skulle være flere biler der jeg da.. hehe! men men.. fikk da sett en del råe biler.. mange flotte amcars og et og annet voldtatt forsøk på å lage egen bil.. hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår